Ik moet zeggen dat een ronde kom wel mooier 'staat' maar ben er zelf ook geen voorstander van.
Ik heb nu een logé goudvis en die zit normaal in een ronde kom, hier in een normale, beest was helemaal de weg kwijt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

WildWings schreef:Joh Marr, tis maar een cavia, who cares, die zijn zo goedkoop en klein.. alsof je die een goed leven moet geven, welnee.. ik bedoel ik ken iemand die had haar cavia in z'n eentje in een te kleine kooi en die kreeg niet echt topbiks en ook niet veel hooi of groente maar die werd toch mooi WEL 4 jaar das vet oud!
Ga nou toch ff een partij fietsen.cp112 schreef:WildWings schreef:Joh Marr, tis maar een cavia, who cares, die zijn zo goedkoop en klein.. alsof je die een goed leven moet geven, welnee.. ik bedoel ik ken iemand die had haar cavia in z'n eentje in een te kleine kooi en die kreeg niet echt topbiks en ook niet veel hooi of groente maar die werd toch mooi WEL 4 jaar das vet oud!
Jemig zeg, ga ff terug in je hok.
Wij hebben altijd caafs gehad, altijd met zijn 2'en, hebben er ook mee gefokt. Beesten hadden een prachtig buitenhok met grote uitloop. 1 van mijn cavia's is 11 jaar geworden. Who the f*ck are you om te zeggen dat ik mijn beesten niet goed behandel, Ik nodig je graag (nouja, graag) uit om eens hier te komen kijken, de arme paardjes hebben net ook al in de regen en onweer buiten moeten staan. Kom ze snel even een plu boven het hoofd houden.
MarcoBorsato schreef:cp112 schreef:
Jemig zeg, ga ff terug in je hok.
Wij hebben altijd caafs gehad, altijd met zijn 2'en, hebben er ook mee gefokt. Beesten hadden een prachtig buitenhok met grote uitloop. 1 van mijn cavia's is 11 jaar geworden. Who the f*ck are you om te zeggen dat ik mijn beesten niet goed behandel, Ik nodig je graag (nouja, graag) uit om eens hier te komen kijken, de arme paardjes hebben net ook al in de regen en onweer buiten moeten staan. Kom ze snel even een plu boven het hoofd houden.
Ze was sarcastisch....
Nijn, het lijkt wel zuid afrikaans wat je typt zonder Z
Splash_ schreef:Mijn goudvissen leven al 8 jaar, in een vierkante redelijk grote bak, met een luchtpompje. Ik vind dat ze het er prima op doen, ze zien er goed uit. Ik heb me nooit ingelezen, verschoon niet om de 2 weken de bak maar toch doen ze het super.
, ammoniak remt de zuurstof toevoer naar de organen, organen sterven af wegens zuurstof tekort, organen functioneren niet meer, vis gaat doodWildWings schreef:'Al' 8 jaar is niet 'al' 8 jaar, 'al 8 jaar' is 'gewoon 8 jaar'. Goudvissen schijnen wel 20 te kunnen worden, op sommige sites lees je zelfs van 28 jaar..
cp112 schreef:Jij insinueert met bovenstaande post dat als ik een Caaf zou aanschaffen deze niet goed verzorgd zou worden. Nogmaals, wie ben JIJ om te zeggen dat ik mijn dieren niet goed verzorg, naar mijn mening hebben ze hier een luizenleventje, en dat is inlcusief de 3 vissen.
Splash_ schreef:WildWings schreef:'Al' 8 jaar is niet 'al' 8 jaar, 'al 8 jaar' is 'gewoon 8 jaar'. Goudvissen schijnen wel 20 te kunnen worden, op sommige sites lees je zelfs van 28 jaar..
Ik vind 8 jaar al heel wat. Aangezien ik te veel mensen ken die na 3 weken elke keer nieuwe vissen kunnen kopen. Dus.

wel 3 jaar! of wel 5! Of nog meer! Groot geworden, nee, dat niet. Dat worden ze ook niet, ze passen zich aan