Wat erg! Ik keek altijd mee bij jou foto-topics! Veel sterkte verder en we hopen op een wonder!
__Nathalie__
Geplaatst: 17-05-09 23:12
oww femke wat erg! de tranen schieten me in me ogen! het zit je niet mee! arme kimmie! Hopelijk knapt ze nog op! Zal een kaarsje voor je branden! en duim met je mee dat het goed komt!
malih
Geplaatst: 17-05-09 23:13
jeetje mina Kan ze geen nieren doneren van een andere hond?
sterkte
Limanade
Geplaatst: 18-05-09 00:05
ik ga echt heel heel hard met je mee duimen.. heel veel sterkte
ja op dat ene mini wonder hoop ik ook,tegen beter weten in....
ben al een uur wakker (en een halve nacht wakker)..kan alleen maar huilen,ik moet zo mijn DA gaan bellen ,om af te spreken hoe en wat als kimmie thuis komt....
Bel eerst de kliniek even om te vragen hoe het ervoor staat....
djinnie
Geplaatst: 18-05-09 07:52
Oh, ik hoop ook zo dat er een wereldwonder gebeurt... Arme Kimmie... en arme jij! Die beslissing nu al te moeten nemen is niet niks. Ze hoort nog een heel leven voor zich te hebben!
de kliniek weet nu nog niets,ze zouden haar evalueren,en het infuus wat ze heeft moet 24 uur inlopen ,en dan kunnen ze zeggen of die evt resultaat heeft gehad...
ik heb net mijn da gebeld,en ze weten dat we kunnen bellen voor inslapen....we kunnen bellen als het zover is,en dan komt 1 van hun 2 haar inslapen...
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 18-05-09 08:00
Heel veel sterkte vandaag! Ik brand een kaarsje voor jou en Kimmie en hoop met je mee op een wonder.
Vind het zo'n super leuke pup. Echt jammer dat ze die aangeboren afwijking heeft.
Heb zelf zelf traantjes van in m'n ogen
Resi_lover
Geplaatst: 18-05-09 08:33
Jemig, wat oneerlijk, die kleine Kimmie waarvan elke week wel weer een nieuw topic was, waar vast vele mensen met een Big smile naar keken, en nu dit.... heb er geen woorden voor, 't enige wat ik kan dien is jou heel veel sterkte wensen en heel hard duimen Voor Kimmie op dat ene mini wonder, sterkte
Axel_Valerie
Geplaatst: 18-05-09 08:36
Ah wat erg en jullie waren net zo blij met haar!! Sterkte..
Jeetje, wat verschrikkelijk erg Ik kan niets anders dan jullie heel, heel veel sterkte wensen Hoe kan je zo'n klein lief hummeltje nou laten inslapen, het is niet eerlijk voor jullie....
timokyana
tranen in mijn ogen. Wat een ellende maak jij toch mee met die beesten kim, heel veel sterkte en de enige troost die er uit kan halen, is dat ze zometeen geen pijn meer heeft