Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pinuts schreef:hij heeft je kind gebeten.. uh.. sorry hoor, maar een pup kan dan idd een "moordmachine" zijn. Ff naar de keel bijten.. Ik vind je naief, en ik vind dat deze pup een kans verdient, maar niet bij jou ( dit is mijn mening he.. )
pinuts schreef:Snap ook niet dat je gaat "testen" of je kind met je hond kan op de bank.. kan ik met mijn kop niet bij, echt niet.. als je dat de eerste keer deed ok, maar nadat je hond je kind heeft gebeten! wow, echt, snap ik niet.
Nikki__ schreef:Jongens, TS heeft meerdere malen aangegeven dat de pup NIET weggaat. Waarom er dan nog zo over door drammen? Ik tem hier dan ook op.
Jullie kennen de situatie niet waardoor ik jullie erg hard vind oordelen. Misschien heeft de TS wel de mogelijkheid.
Chiqa, er zijn zat honden die snauwen/beiten. Normaal honden gedrag. En ook JIJ bent ooit als leek begonnen, zo ook de TS. Gun iemand de kansen om zich te verbeteren ipv gelijk zo aan te vallen!
pinuts schreef:en wanneer weet je of het goed klikt tussen kind en hond? ga je straks weer een test op de bank doen? als je 2 cursussen hebt gehad? En dan kijken of het goed of fout gaat?
Ellen__ schreef:Nikki__ schreef:Jongens, TS heeft meerdere malen aangegeven dat de pup NIET weggaat. Waarom er dan nog zo over door drammen? Ik tem hier dan ook op.
Jullie kennen de situatie niet waardoor ik jullie erg hard vind oordelen. Misschien heeft de TS wel de mogelijkheid.
Chiqa, er zijn zat honden die snauwen/beiten. Normaal honden gedrag. En ook JIJ bent ooit als leek begonnen, zo ook de TS. Gun iemand de kansen om zich te verbeteren ipv gelijk zo aan te vallen!
normaal?dat een hond een kind bijt IS NIET normaal![]()
Ellen__ schreef:nikki in hondentaal misschien maar dan had het baasje deze signalen op moeten vangen en van tevoren in moeten grijpen om dit te voorkomen...
pinuts schreef:ik brand je niet af hoor, ik ben duidelijk, streng, en hard in mijn reacties.. ik heb gezegd wat ik vind, en daar trek jij je weinig van aan TS.. Je kiest ervoor om de hond een kans te geven, wens je ik succes mee, ben benieuwd hoe het zal lopen.