Quellian schreef:_Miesje_ schreef:Ben ik dan de enige die het 'gewoon' doden erg zielig vind?
Nee hoor, want ik zou ook zo'n trut zijn die ze denoods met de hand groot brengt.
Ik ook

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Miesje_ schreef:Mag ik vragen wat dat voor 'busje' is? Is dat een spray ofzo?Ja die heb ik wel eens tussen mijn paardenspullen gehad. Heb een speciaal busje gekocht heb dat op de deur gespoten binnen een dag waren ze weg. Arme beestjes meteen doodmaken als er iets kapot isKan hier echt heel boos om worden!
Hoor iemand zeggen dat slangen en muizen nergens goed voor zijn, nou blijkbaar wel! Ga eens ff logisch nadenken en koop een anti muis bus!!
suuzepuus schreef:ik denk niet dat een kat ze heeft gegeten. een kat eet prooi. weerloze roze dingetjes zijn geen prooi...
Mist schreef:Sinds ik verhuisd ben (en alle dekens netjes opgehangen had over een rek, sommige in plastic dozen etc. )Hebben muizen mij een FORTUIN gekost. Had totdat de nieuwe stallen er stonden geen dekenrek meer waar ze netjes op konden hangen, dus moesten ze in de schuur.
Totale kosten:
-4x 300grams winterdekens, totaal verpulverd
-2 xregendekens, verpulverd
-3 xstubbendekjes finaal opgevreten.
EN mijn wintec pro Isabelle W (gelukkig niet mijn stubben) zadel AANGEVRETEN waar hij over de schoft valt![]()
![]()
![]()
dus ik had ze gelijk gedood,