Deze naam vind ik erg leuk! Kan ook voor een meisje en een jongetje .
sunny_l0ve
Geplaatst: 08-05-09 21:24
Lieszje schreef:
Chucky!
Hahaha! Dan moet ik gelijk aan dat poppetje uit die horrorfilm denken .
suuszoey
Geplaatst: 08-05-09 21:24
Ik leef met je mee....
Ik heb zelf zo'n 12 eieren van Brahma's in de broedstoof liggen. Ik dacht dat ze nog zo'n kleine week moesten liggen, maar 1-tje is er me voor. Lag er net zo'n schattig zwart kuikentje te kijken. Ik laat hem vannacht nog lekker warm liggen, hij/zij ligt nog bij te komen. Dit was echt een verrassing !!!
Iris82
Geplaatst: 08-05-09 21:26
naomi109 schreef:
@Iris82, die vind ik wel stoer
Op zn Fins is het Anka. Dat klinkt eigenlijk ook wel leuk.
Ja, idd! Maar wel leuk voor een meisje. Dat zie je in het begin nog niet Maarja
Nog meer ideen? Wat zijn er eigelijk al veel reacties!! 80!!
djinnie
Geplaatst: 08-05-09 21:31
Wat grappig, vindt je een ei en dan komt ie nog uit ook! Super hoor. Ik ben ook wel erg benieuwd wat voor een dier eruit komt. Vermoedelijk inderdaad een eend.
Je wist natuurlijk al wel dat het geen slangenei was, maar als het wel een slangenei was geweest, dan waren het kruisje en het rondje erop niet nodig geweest. Een stip is dan meer dan voldoende, aangezien die eieren niet gedraaid mogen worden. Anders dan het ei van een eend of vogel, kan een reptiel verdrinken in het vruchtwater als je een ei wel draait...
Mijn eendje hete Pucky, was ook makkelijk roepen PUCK PUCK PUCK PUCK PUCK ( ritme van een eendenkwaak) Uiteraard kwam puck ook direkt aanrennen Zelfs toen ze volwassen was en zelf kinderen had kwam zo nog als ik puck puck riep
Ik heb vroeger samen met mijn broer ook eindeloos geprobeerd stiekem kippeneieren uit de koelkast uit te broeden onder een bureaulamp onder zijn stapelbed ... Ook een keer een ganzenei, maar die is niet gelukt helaas!
Chucky is inderdaad erg leuk en ook niet te lang. Ze reageren echt op een naam, zo hebben wij ooit op stal een kip gehad die naar de naam ''Hammie'' (Hamburger ) luisterde, mits ze de stem herkende. Maar als een bekende dr riep wist ze niet hoe snel ze met dr korte pootjes er naar toe moest!