Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daphaan schreef:dankje wel. zoiets had ik ook gehoord, maar ik durf neit meer veel van mijn vissenkennis te opperen, er zitten hier echte kenners en er gaat voor mij een wereld open
ik ga morgen bij de dierenwinkel informeren, en donderdag foto's maken, en met de man praten over zijn vissen (hopelijk lukt dat laatste vooral, hij is soms erg in zichzelf gekeerd of weet niet goed wat hij moet zeggen)
Daphaan schreef:zal ik ook even kijken! als het een beetje in de buurt is, is het wel haalbaar. Ik ga met de auto naar mijn werk in haren, na mijn werk kan ik wel een keer ergens heen of ze een halve dag in een emmer houden of zo. Vandaar dat ik nu de ideen goed kan gebruiken, dan kan ik de meneer vertellen dat ik een goed tehuis voor zijn vissenoverschot heb gevonden. Donderdag ga ik overleggen en zal ik wat foto's maken van de beesten zodat we zeker weten of het zwaarddragers zijn of toch normale goudvissen
kelly _ov: ik zal ze in een envelopje doen met genoeg postzegels en droogvoer voor onderweg
Cyntje schreef:Maar een maanvis moet men in warm water houden, het is niet duidelijk of TS nou goudvissen heeft ja of nee...
Daarbij heeft een maanvis een hoge bak nodig aangezien deze inclusief vinnen enorm groot kunnen worden, geen aanbeveling dus