kat los mee op de arm naar de DA?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 09:10

Sonja schreef:
Zou eigenlijk best een mooie oplossing zijn voor sommige eigenaren als de DA een paar aan 3 zijden gesloten benches had staan.

Dat zou echt een goed idee zijn! Misschien een ander idee dat ze muilkorfen in de wachtkamer neerleggen, al denk ik niet dat je die bij honden opkrijgt die het niet gewend zijn.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 09:44

sunny_l0ve schreef:
Sonja schreef:
Zou eigenlijk best een mooie oplossing zijn voor sommige eigenaren als de DA een paar aan 3 zijden gesloten benches had staan.

Dat zou echt een goed idee zijn! Misschien een ander idee dat ze muilkorfen in de wachtkamer neerleggen, al denk ik niet dat je die bij honden opkrijgt die het niet gewend zijn.

Lekker fris met al die huidziektes

Anoniem

Re: kat los mee op de arm naar de DA?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 09:48

De wachtkamer wordt toch ook elke dag even gedweild met een ontsmettingsmiddel? Dan ook ff een zwabber door de bench en schoon is het weer :?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 09:49

ja maar de kamer wordt eenmaal gedweild dan zou je bench zowat elke uur moeten ontsmetten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 09:52

Wat is het verschil of een hond op de grond van een wachtkamer zit of op de grond van een bench? En hoeveel van die onopgevoede mormels die niet te houden zijn verwacht je per dag bij de dierenarts dan?
Maar er hangt toch altijd al zo'n keukenpapierding in de wachtkamer. Busje spray erbij en de bezorgde eigenaar kan de bench desnoods eerst ff sprayen...

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 09:53

Ik weet het niet maar mijn da is redelijk groot daar zitten gemiddeld toch wel een man of 3-5 in de wachtkamer

Maakt me ook niet uit, ik heb mijn eigen reismand en de rest gaat aan een touwtje en mocht er een hond vervelend zijn dan zet ik de kat in de auto en haal ik hem eruit zodra ik naar de wachtkamer moet