Alleen op dat strookje mag hij van mij omdat er op het veldje ook kids spelen, maar die (vooral oudere)idiote boeren hier met hun anti poepbeleid.....
pffff, ik zou er haast scheit aan krijgen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Nathalie__ schreef:sunnylove dat zegt meer over jou als over hem. Want dat is gewoon schandalig.
Je zou ook begrip kunnen hebben en bij jezelf kunnen denken ja die man heeft wel gelijk en ik begrijp dat als dat meerdere keren per dag gebeurd hij zo boos word.
Chiqa schreef:Gelukkig zijn de meeste mensen dus goe dopgevoed als ik dit topci zo lees, tegen een heg aanpissen is opzettelijk vernielen van andermans bezittingen, niet netjes.
TS kan toch heel goed dat je je dit nooit gerealiseerd heb? Geen probleem maar schiet niet zo in de verdediging met smoejes als "ik kan het mijn hond moeilijk verbieden"want dat kan je gerust wel.
flyfly schreef:Ik heb niet alles gelezen maar ik geef die man ook groot gelijk. Als je hond zonodig tegen een heg aan moet plassen doet hij dat maar in zijn eigen tuin. De meeste hondeneigenaren laten hun reuen tegen van alles en nog wat aan plassen en als daar wat van wordt gezegd staan ze zo dom te kijken.
Ik kan me daar ook heel erg kwaad over maken, je kunt je hond wel leren waar hij wel en niet mag plassen. Ik vind het gewoon een kwestie van mentaliteit.
flyfly schreef:Dat is dus ook onze reden dat wij 2 vrouwtjes hebben. Reuen?? Ik moet er niet aan denken!!!
En als het nou bij 1 reu blijft is dat nog daar aan toe. Maar als er 1 hond tegen de heg pist, pissen er meer. Tot in het oneindige toe.
prii schreef:Dit heb ik NOOIT gezegd, ik zeg dat ik het hem moeilijk kan aanleren, omdat hij nogal eigenwijs is en ik heb gezegd dat hij niet weet waar hij wel en niet mag plassen, maar ik heb nooit gezegd dat ik hem dat niet kan verbieden!
prii schreef:Een hond weet niet tegen welke heg hij wel of niet mag plassen.
Ik kan moeilijk zeggen: Roxy, tegen deze heg mag je niet plassen hoor.
prii schreef:verootjoo schreef:Dus dan kan jij met jouw verstand zorgen dat je hond piest op een plek waar dat niet asociaal is
Een hond weet niet tegen welke heg hij wel of niet mag plassen.
Ik kan moeilijk zeggen: Roxy, tegen deze heg mag je niet plassen hoor![]()
Dan kan je wel zeggen dat je een hond dat kan aanleren, maar als je zo'n eigenwijze als ons heb, dan zal dacht echt moeilijk gaan.
Maargoed, ik zorg voortaan dat mijn honden niet meer tegen heggen aan plassen. Snap nu wel dat mensen dat asociaal vinden. Ik was er gewoon niet bekend mee.
prii schreef:Dit heb ik NOOIT gezegd, ik zeg dat ik het hem moeilijk kan aanleren, omdat hij nogal eigenwijs is en ik heb gezegd dat hij niet weet waar hij wel en niet mag plassen, maar ik heb nooit gezegd dat ik hem dat niet kan verbieden!
prii schreef:Sorry voor de misschien hele domme vraag, maar vraag het me af na aanleiding van het onderstaande.
Ik ben mijn 2 hondjes aan het uitlaten. Ik loop altijd door een stuk natuurgebied en moet dan een klein stukje door de bebouwde kom.
Een van mijn hond plast tegen een hegje aan bij mensen. Komt er een man hartstikke boos naar buiten. Wie denk je wel niet dat je bent. Rot op met dat poedersuiker beest van je. Vind je dat normaal dat hij daar tegen aan plast? Kom jij me heg knippen en ik zal je eens achter na lopen en tegen jou hegje aan plassen.. Nou en nog veel meer scheldwoorden. Daarna zijn vrouw naar buiten, ook helemaal tekeer tegen mij.
Ik stond werkelijk verbaast te kijken. Stond hij nou in zijn recht? Mag een hond niet tegen een heg/schutting enz aan plassen?
En het was plassen. Dus GEEN poep. Dat snap ik als hij daar boos om zou worden, dan moet je ook opruimen. Maar plassen?