Wij wonen aan een weg, waar je officieel m aar 30 mag, maar 80 haal je met gemak.. En we waren onze kat kwijt! Ze is ruim 2 weken weg geweest, en ineens was ze er weer.. Blijkt dat ze opgesloten heeft gezeten in een loods van een kweker..
maar stiekem denk ikook dat ze ergens op een rustig plekje aan het bevallen is..
he bah wat vervelend.. ik heb zelf ook een kat en vind het ook heel erg vervelend als meneer lang weg is.. Ik hoop echt dat je haar vind (met of zonder kittens) veel succes iig
En, weet je al iets? Hier is ook een kat bevallen. Ze is er gewoon maar waar haar kittens liggen dat weten we niet.
rooz_89
Geplaatst: 18-05-09 22:27
Even om wat hoop te geven: mijn poes is ook al vaker weggelopen.. ik weet niet of die van jou wel vaker een dagje weg blijft maar die van mij had vorig jaar het record van anderhalve maand gehaald . Met het uitlaten van de hond zagen we haar in het park heerlijk in het zonnetje liggen . Geef de hoop dus niet op, ook hier ( achter dat park, paar meter verderop) rijden ze met gemak 80-100 in de avonden en is de snelweg in de buurt. Die van mij houdt gewoon van de natuur en neemt zo af en toe eens vakantie, vaak een weekje of 2 en dan komt ze met een muis of kleddernat weer terug.
Inderdaad alle schuurtjes even schecken maar dat zal je al gedaan hebben lijkt me, ook garages van de buren e.d. waar ze wel eens snel in rennen zonder dat iemand het merkt .
Aaah wat ontzettend balen zeg :-( waarom loopt zo'n kat nou weg van z'n veilige thuis denk je dan he.. Nou ik duim voor je dat je wat van der hoort, levend of niet dan weet je in ieder geval wat er gebeurd is nu is t een groot vraagteken echt heel rot is dat! (spreek helaas uit ervaring..)
Jeetje Misschien is ze vol goede zorg op haar beste plek een nestje aan het verzorgen en komt ze weer tevoorschijn als de kittens geen verzorging meer nodig hebben..?
ja of ons huis de beste plek is, je denkt het altijd het beste te doen voor je beestjes. Misschien vindt ze het zonder 3 vervelende honden op het erf een stuk veiliger. maar het wordt nu toch echt tijd om naar huis te komen.
anne_lotte
Geplaatst: 22-05-09 15:51
Sterkte Ik hoop dat je haar snel terug krijgt! Ik lees even mee met dit topic. Heb verder weinig verstand van poezen/katten/kittens.