Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paintlinger schreef:Maar even voor de duidelijkheid Nikki_
Niemand verplicht haar om vers vlees te gaan voeren......maar een GOEDE brok is toch wel het minste.....en hoeft helemaal niet duur te zijn
Laika schreef:Om de (gemiste) vraag van TS te beantwoorden:
Om over te gaan op vers vlees, moet je je eerst even terdege inlezen. Het KVV "kompleet vers vlees" (wat het makkelijkst is) is in sommige supermarkten en dierenspeciaalzaken te koop. Een goed KVV is bijvoorbeeld carnibest, de verkooppunten zijn te vinden op http://www.carnibest.nl als ook een hele uitleg wat het is, hoe te voeren etc.
Laika schreef:En vlees of brok..... weet je wel hoeveel stront een boerboel kan produceren? Dit is tot 1/3 te verminderen als je vers vlees voert.
sibbe schreef:bedankt lieve mensen voor de tips mijn hoofd zit vol van de info die ik er vandaag weer bij kreeg bij de aveve en emmers
Chiqa schreef:Even over dat Molenvoer, dat is van de Witte Molen. Ze hebben een site waar ik een jaar geleden al een sop heb lopen snuffelen, maar die schijnt een gevaar te zijn voor je computer
sibbe schreef:bedankt lieve mensen voor de tips mijn hoofd zit vol van de info die ik er vandaag weer bij kreeg bij de aveve en emmers