en dan nog heeft de hond het altijd gedaan....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 16:52

Heb heel het filmpje gezien. Gadver was blij dat het "maar" 1.21 duurde. Snap ook niet dat die man 13 minuten het kon filmen.
Toen ik klein was (jaar of 2/3) wou ik bij de kat aan zijn staart trekken, vader kwaad geworden. Eigenwijs dat ik was nog een keer proberen, kat haalt heel mijn handen open. Ikke natuurlijk flink huilen. Reactie van mijn ouders: eigen schuld. Heb het nooit meer gedaan. Hoefde ik niet te proberen ook, kreeg alle hoeken van de kamer te zien ;).
Maar het bewijst maar weer eens dat het merendeel van de dieren veeeeeeel te goed zijn.

_Noraly

Re: en dan nog heeft de hond het altijd gedaan....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 16:52

hahaha, idd laat haar maar eens doen bij een kat :Y)

DebjeDopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 16:54

ik heb door de kat leren lopen, kruipen achter de staart aan (ik had hem niet vast daarom juist :+ )
was zooo traag en steeds een beetje beter,... of ik had gewoon luie ouders die dachten och de kat+kind= lopen }>

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 16:57

Haha jaa bij een kat hoef je het niet te proberen idd :P

Billy: Volgens mij een Engelse. Die zijn idd heel leuk :D

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 16:59

Echt, wat een walgelijk mens..

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 16:59

XoNo schreef:
Nog niet gezien, maar denk ook niet dat het nodig is. Ik denk niet dat ik het geduld zou hebben om het te filmen. Ik had niet voor mezelf ingestaan als ik zoiets had gezien.

Wat een grafkind.

Nee ik ook niet hoor, ik zou dat echt niet rustig kunnen filmen hoewel het achteraf gezien wel slim is natuurlijk.
Ik zou erheen vliegen en dat kind het hele park door schoppen, werkelijk waar.
Wat een poedersuiker, als een kind van 3 of 4 dat doet is het nog wat anders (hoewel) maar 12, kom op zeg.

Maar er zijn idd honden die te lief zijn voor deze wereld, toen ik nog een klein meiske was hadden we ook een schat van een hond waar we ook niet altijd even lief mee omgingen (maar dat was meer uit onwetendheid, we sloegen hem uiteraard niet moedwillig in elkaar) maar die hond vond echt alles goed, de vriendelijkheid zelve.
Hondje is een (welsh?)springer spaniel, die staan er ook om bekend erg vredelievend te zijn.

Edit; ik wordt er helemaal beroerd van als ik eraan denk dat die hond dat dus langere tijd heeft moeten verdragen, ze liet hem geregeld uit dus stel je voor dat ze dat wekenlang elke dag deed... :r -:(-
Laatst bijgewerkt door anneliesdj op 23-04-09 17:03, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 17:03

Arme hond, hopelijk krijgt het kind de hulp die hij nodig heeft :j

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 17:17

jeetje ik zat echt met open mond toen dat meisje hem gewoon op zijn kop ging trappen!
Vreselijk, arm beestje. Gadver.

Wat zou dat kind meegemaakt hebben om dit gedrag te vertonen? Dit is geen normaal gedrag voor een kind van 12 jaar.

Als je zelf niet bekend bent met geweld dan zal je ook minder snel geweld gebruiken. Zal ze zelf vaak in elkaar geslagen zijn?
Zal ze zelf enorm gekweld worden?

Ik denk nog vaak aan onze hond, die heeft ook wel het eea te verduren gehad. Als hij iets 'stouts' had gedaan (bijv. eten ergens vandaan gesneakt of in huis had gepoept) dan werd hij altijd in zijn mand gestuurd. Dat is logisch. ]
Maar som schopte mijn broertje dan tegen die mand aan (niet de hond zelf) en dat beestje kromp dan helemaal ineen.

En als ik aan onze lieve hond denk krijg ik dat beeld niet van mijn nekvlies. Wij (de kids) hadden de taak de hond uit te laten e soms waren we te lui om dit te doen waardoor arme hond het niet meer uithield en alles in huis deed waarop dus straf volgde.
Het huishouden werd door mijn moeder gerund maar ook een deel door ons, aangezien ze alleenstaand was en 40 uur werkte. Controle was er dus niet constant.

Ik gruwl er nog van, en wou dat ik het terug kon draaien. En dat meen ik.
Laatst bijgewerkt door eekhoornerik op 23-04-09 17:19, in het totaal 1 keer bewerkt

oudehinken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 17:19

Walgelijk.

lijntje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 17:37

stop mij maar even in een kamer met dat kindje, zal ik haar in 5 minuten duidelijk maken wat voor consequenties heeft.
en daarna aankloppen bij de ouders en daar eens een goede babbel mee maken. Want daar scheelt ook wat, dat kinderen grenzen opzoeken is "kinds" maar dit is te ver, dus óf ze heeft een heel heel verkeerd voorbeeld, óf papa kan zijn handjes niet thuis houden, of er is iets anders psychisch met haar aan de hand.

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 17:44

Argh, wat kan dat kind blij zijn dat ík haar niet betrapt heb.
Dat scheelt een hele hoop voor dr verzekering denk ik zo.

Wat een klótekind.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 17:48

Spijtig dat mensen direct geweld tegen dat kind projecteren, grappige is dat ze misselijk zijn door wat het kind doet, maar het zelf blijkbaar zo tegen het kind zouden gebruiken.

Jam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 17:49

achterlijk rot kind :(

Jam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 17:50

katiavl schreef:
Spijtig dat mensen direct geweld tegen dat kind projecteren, grappige is dat ze misselijk zijn door wat het kind doet, maar het zelf blijkbaar zo tegen het kind zouden gebruiken.

zo voelt ze het wel gelijk
zij heeft dat hele beest zo gedaan en zo voelt ze het dan zal ze het wel laten denk :o

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 17:50

Overigens vind ik het een vreemde redenatie dat zij wel gepest moet worden, niet elk kind wat dik is wordt gepest.
Daarbij is dit typisch gedrag voor een pester, iemand die gepest wordt zal juist troost gaan zoeken bij zo'n hond omdat die onvoorwaardelijk van je houd.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 17:52

katiavl schreef:

Bij sommige kinderen is dat precies wat ze nodig hebben anders dringt het niet door en ik denk dat het bij een kind als deze nooit zal landen, als het mijn kind was zou ze geen huisdieren mogen hebben, nooit.

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 17:53

katiavl schreef:

Dat kind kan zichzelf nog verdedigen. Buiten dat weet dat kind dan precies wat ze het arme hondje heeft aangedaan.
Ik zou graag op dr voeten gaan staan om er te slaan.

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 17:55

Kind in laten slapen dan maar?

kaill87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 17:56

Wat een misselijk makend filmpje, heb de eerste 10 sec gekeken en weggeklikt, heb accuut geen honger meer. Alleen lichtelijke moordneigingen naar dat $@$%!! kind !
Echt TE walgelijk voor woorden.. Dat die man die t filmde het al vaker had gezien.; tsja had dan de 2e keer al 2 min gefilmd en gelijk naar buiten gerend om dat mokkel aan te pakken..
Ik sta serieus niet voor mezelf in als ik iemand dit zien doen, zou haar denk ik even laten voelen wat die hond gevoeld heeft.
Arm, arm beestje en eigenaar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 17:57

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-05-23 10:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 17:58

Dat kind is een sociopaath...

Serial killer in de dop!!!

Dat kind moet naar een psychiater.
niet normaal!

En idd, sommige dieren zijn te goed voor deze wereld.
Had die hond maar eens flink van zich afgebeten...
Hoewel ik het betwijffel of dat bij dit meisje uberhaupt zin had gehad...

Arm arm dier...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 17:59

anneliesdj schreef:
katiavl schreef:

Bij sommige kinderen is dat precies wat ze nodig hebben anders dringt het niet door en ik denk dat het bij een kind als deze nooit zal landen, als het mijn kind was zou ze geen huisdieren mogen hebben, nooit.

Nee hoor, geweld is nooit de oplossing. Zeker bij kinderen niet en gelukkig maar :)
Als je dat moet gebruiken ben je pedagogisch heel verkeerd bezig.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 18:00

O ja? Als die hond niet de moed heeft iets terug te doen moet er toch iemand zijn die de honneurs waarneemt :D

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 18:01

Ik ben zelf ook maar 13, maar als ik dit zie heb ik de neiging om het bij haar ook te doen! Oooh echt als ik dat had moeten filmen, had ik haar allang even bij der nekvel gegrepen, zat gewoon te trillen van woede toe ik dat filmpje zag,,. :oo
En dat hondje zie je die heletijd helemaal inmekaar duiken als ie weet dat ie een schop gaat krijgen ;(

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 18:02

ik zat net de eerste 12 seconden te kijken, maar bij 21 klikte ik hem weg.

walgelijk zeg! Dit doe je een hond toch niet aan?
Van mij mag dit meisje nooit een huisdier hebben, dit is niet af te leren hoor!