Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
dees_daan schreef:ik zou het ook niet kunnen hoor, mijn eigen kat is doodgereden, diegene heeft haar aan de kant gelegd en de de dierenambulance gebeld, daar ben ik nog steeds dankbaar voor, ik heb afscheid kunnen nemen van een kat die er nog 'normaal' uitzag, ze had alleen een wondje bij haar bek, had diegene dit niet gedaan, dan had ik dus geen afscheid kunnen nemen..
ze maakten het niet vaak mee dat iemand zo overstuur was omdat hun kat was doodgereden, hier zijn de dieren ook net kinderen voor ons, daarom kan ik ook niet begrijpen dat iemand gewoon doorrijd als zo'n dier doodgereden kan worden, of een kitten van 2 dagen oud bijv. te dumpen in een zeilboot, gelukkig vonden wij die, maar anders was hij gewoon verhongerd.. mensen kunnen echt ziek zijn..
Is mn moeder me tegemoet komen fietsen met de riem en halsband van onze hond en hebben we de dierenambulance gebeld. Ik heb toen nog duidelijk gezegd dat ik het erg fijn zou vinden als de eigenaren nog wat van zich zouden laten horen... nooit meer iets gehoord 
bene r wel nieuwsgierig naar
maar ben ook niet gebeld dat hij naar t asiel was gebracht .. zouden ze toch wel wat slimmer en dankbaarder aan kunnen pakken de Dierenambulance dees_daan schreef:chiqa dus als ik een hekel heb aan het ras hond dat jij hebt, dan mag ik doorrijden met risico dat jou hond doodgereden wordt? dan wordt het lekker.. ik hoop maar dat het jou hond niet overkomt, ik zou het sneu vinden voor je hond, maar jij mag dan niet klagen dat mensen niet stoppen
Maak ik me totaal geen zorgen om. 

Chiqa
) het heeft niet t recht om maar kapot gereden te worden!
Cinnepin schreef:ja maar stel jij ziet een jack russel lopen. jij rijd door, degene achter jou rijd m kapot! DOOD.