Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xKatleentjex schreef:\Dus, als dit over mensen ging dat zou het topic er als volgt hebben uitgezien:
"Hoi, ik zit met een probleem. Ik heb een vriendin Sofie en die heeft een lieve vriend Jan. Ze waren heel gelukkig samen, maar plotseling kwam Jeff in haar leven. Jeff werd verliefd op Sofie, en Sofie zag hoe mooi gespierd en wat een knappe kop hij had en is onmiddellijk vreemdgegaan met hem. Ze deed zelfs geen moeite om het van Jan te verbergen, ze liet zich gewoon het hof maken door Jeff waar Jan bijzat! Jan was er het hart van in en heeft nog verwoede pogingen gedaan om Sofie terug te winnen, maar hij werd gewoon in elkaar geslaan door Jeff, en Sofie vond het allemaal goed! Nu heeft Jan het opgegeven en is hij vertrokken, ik ben bang dat hij zichzelf iets aandoet. Sofie heeft nu voor de kerel gekozen die er mooier uitziet. Nu komt het mooiste: ze zijn nog maar net samen en ze is al zwanger! Jeff is trouwens een buitenlander, dus we weten niet hoe de omgeving hierop gaat reageren. Dit is toch niet normaal meer?! "
Maar nee, als het over eendjes dan heb je wel het recht een huwelijk kapot te maken als je een knappe kop hebt, crual world. Ik hoop voor de vrouwtjeseend dat er daadwerkelijk iets uit de eieren komt, anders is het wel heel erg sneu voor haar
.
xKatleentjex schreef:Dus, als dit over mensen ging dat zou het topic er als volgt hebben uitgezien:
"Hoi, ik zit met een probleem. Ik heb een vriendin Sofie en die heeft een lieve vriend Jan. Ze waren heel gelukkig samen, maar plotseling kwam Jeff in haar leven. Jeff werd verliefd op Sofie, en Sofie zag hoe mooi gespierd en wat een knappe kop hij had en is onmiddellijk vreemdgegaan met hem. Ze deed zelfs geen moeite om het van Jan te verbergen, ze liet zich gewoon het hof maken door Jeff waar Jan bijzat! Jan was er het hart van in en heeft nog verwoede pogingen gedaan om Sofie terug te winnen, maar hij werd gewoon in elkaar geslaan door Jeff, en Sofie vond het allemaal goed! Nu heeft Jan het opgegeven en is hij vertrokken, ik ben bang dat hij zichzelf iets aandoet. Sofie heeft nu voor de kerel gekozen die er mooier uitziet. Nu komt het mooiste: ze zijn nog maar net samen en ze is al zwanger! Jeff is trouwens een buitenlander, dus we weten niet hoe de omgeving hierop gaat reageren. Dit is toch niet normaal meer?! "
Maar nee, als het over eendjes dan heb je wel het recht een huwelijk kapot te maken als je een knappe kop hebt, crual world. Ik hoop voor de vrouwtjeseend dat er daadwerkelijk iets uit de eieren komt, anders is het wel heel erg sneu voor haar
.
Citaat:Deel 1
Ik zit met een probleem. Ik heb een vriendin Sofie en die heeft een relatie met een ontzettend knappe, grote gespierde jongen: Jan.
Ze waren heel gelukkig samen, maar plotseling kwam Jeff in haar leven. Jeff komt uit het buitenland, is klein en heeft een grote mond. Niemand weet waar hij precies vandaan komt. Maargoed, Jeff werd verliefd op Sofie, en Sofie viel ontzettend voor zijn gladde praatjes. Ze was zo van Jeff onder de indruk dat ze zelfs met hem is vreemdgegaan. Ze deed niet eens moeite om het voor Jan te verbergen, ze liet zich gewoon het hof maken door Jeff waar hij bijzat!
Jan was er natuurlijk stuk van en heeft nog verwoede pogingen gedaan om Sofie terug te winnen, maar hij werd gewoon omvergeluld door Jeff, en Sofie vond het allemaal goed! Nu heeft Jan het opgegeven en is hij vertrokken, ik ben bang dat hij zichzelf iets aandoet. Sofie heeft nu voor de kerel gekozen die beter gebekt is. Nu komt het mooiste: ze zijn nog maar net samen en ze is al zwanger! Omdat Jeff een buitenlander is weten we niet hoe de omgeving erop zal reageren en hoe de kindjes eruit zullen komen te zien...
Wordt vervolgt........