Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xvanity22 schreef:Ja daar vraag ik niet naar hè. wij hebben thuis heel veel konijnen gehad. En met de vorige konijnen zijn we ook naar de DA geweest. Maar mijn ouders denken dat dit door ouderdom komt dus vinden ze he zonde van het geld en willen ze dat liever aan iets anders geven wat ik best snap!
xvanity22 schreef:Ja daar vraag ik niet naar hè. wij hebben thuis heel veel konijnen gehad. En met de vorige konijnen zijn we ook naar de DA geweest. Maar mijn ouders denken dat dit door ouderdom komt dus vinden ze he zonde van het geld en willen ze dat liever aan iets anders geven wat ik best snap!
xvanity22 schreef:Nou word het mooi, ook nog gaan beweren dat ik niet van mijn dieren hou.
xvanity22 schreef:Je moet nu echt je mond gaan houden hoor want ik word hier echt pissig van, Ik zoek alleen een oplossing wat ik kan doen ZONDER DE DA. En daarom heb ik dit topic geopent.
xvanity22 schreef:Maar doe er AUB een slotje op want ik word er knettergek van dat iedereen mij van alles gaat lopen beschuldigen.
xvanity22 schreef:Een vriendin van een vriendin van mij is DA assistent, En die gaat aan haar vragen wat het zou kunnen zijn. Misschien kan ze mij gratis helpen!
xvanity22 schreef:Snappen jullie het noch steeds niet? Ik heb geen geld om naar de DA te gaan en mijn ouders willen er niet heen. Hoe moet ik dan naar de DA gaan?