Ik wordt een beetje misselijk van sommige manieren :/ En dat zijn dan 'paardenmensen' en soort van dieren vrienden. Ja, idd dierenvrienden die dieren erop afrekenen dat ze onverantwoordelijke eigenaren hebben. Je moet de kat niet hebben, je moet de baasjes laten verzuipen. Getver, wat een mensen lopen er rond 
magda_90 schreef:Dan moeten ze de katten maar binnen houden. Niet iedere katteneigenaar schijnt het te interesseren wat hun kat allemaal uitspookt maar de rest van de buurt zit wel met de schade opgescheept om het zo te zeggen.
(Mijn mening)
Lia_ schreef:Wat niet in mijn tuin komt kan er ook niet verongelukken.....
Ik laat mijn dieren ook niet zomaar overal loslopen en al helemaal niet op andermans terrein.
Mee eens, maar ik vind niet dat je de kat daarom maar moet pakken... Die weet niet beter, en kan er helemaal NIETS aan doen. Om dan gelijk een 'eind eraan te maken', getver.
Er zijn zat normale manieren. Ik vind die tuinsproeier echt geniaal, en sate prikkers zijn ook nog wel nuttig
Wij hebben in onze bloempotten kippengaas boven de aarde gedaan,, zodat onze katten er niet meer in kunnen liggen of in kunnen graven.
Verder kan een halsbandje ook wel dienst doen met een kokertje eraan met een boodschap voor de eigenaar. Al moet je dan geen panische kat hebben die totaal flipt van een bandje
Wel een irritant en lastig probleem... Ook die krolsheid. Mensen moeten eens hun verantwoordelijkheid nemen, OOK wat betreft het helpen van katten. Zie nog zoveel ongeholpen katten rondlopen
Ik ben blij dat wij in een park wonene en een vrijstaand huis. Onze katten hebben genoeg aan onze tuin en zijn niemand tot last. Of ja, als het schaatsseizoen is en onze oudste de gezelligheid van de mensen opzoekt en tussen de schaatsers gaat wandelen op de vijver voor onze deur
Ook geen last van andere katten... Want als ik soms, vooral in de zomer, als postbode in voortuinen loopt stinkt het soms mega naar kattenstront omdat een mooi grindpaadje als dé kattenbak van alle buurkatten fungeert. Getver....