Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Diane65 schreef:Ik geloof dit ik een dergelijk topic hier niet eens had geopend. TS had van te voren wel kunnen weten dat ze niet echt snel geholpen zou worden met goede tips om een dier snel uit het lijden te verlossen. Ik heb 1 x meegemaakt dat een jong konijn zo ziek was dat ze het niet ging redden, ik belde om 2 uur de dierenarts en mocht om 5 uur (!!) komen. Ja, op de behandeltafel stierf ze aan een hartstilstand door de stress. Moest nog EVEN onderzocht worden voordat de barbituratenspuit erin ging. Als ik nu voor de keuze sta, denk ik dat ik het zelf doe en zeker niet op de fiets/brommer naar de dierenarts toe ga rijden. Kost veel te veel tijd en stress voor het dier. De enige die weet dat het dier eraan gaat ben ik dan, het dier zelf niet.
Maar goed, gelukkig hebben de dierenvrienden het al zo ver dat zelf slachten/doden van huisdieren (i.c. dus ook konijnen van fokkers) wordt verboden, dus dan zal het zeker storm gaan lopen bij de dierenartsen. Of toch niet??
Alexx schreef:Hahaha marloez ik lach me dood om je "en ik vind Paris stom" plaatje in je profiel