Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
corine1981 schreef:Nee, wisselen is zeker niet goed, ook geen dagen tussendoor, wat helaas wel vaak gedaan wordt.
Het Barfen is nog veel duurder dan de Orijen of Acana brokken hoor, al scheelt de overgang dan niet meer zoveel
Ik moet zeggen dat ik, ondanks dat ik de Orijen en Acana al voerde, 2 totaal verschillende honden heb gekregen op het vers vlees, echt onvoorstelbaar, terwijl ik ervan overtuigd ben dat het topbrokken zijn ivm de rest.
Maar feit is dat ze nu allebei met veel meer plezier eten, de ontlasting minder is (scheelt weer met opruimen) en ze een stuk minder stinken.
Toch weer een pleidooi voor vers![]()
Nu ja, gewoon goed kiezen en bewust nadenken, wisselen, en helemaal plotseling en te vaak, is niet al te best, helaas verschillen de brokken daarvoor onderling teveel van samenstelling, itt wat weleens beweerd wordt.
Succes met je keuze iig!
dees_daan schreef:euhm van castreren worden ze vaak juist dikker hoor.. en ook ik heb 2 kleine hondjes maar mager zijn ze niet? waarom geef je hem vega brokken?
dees_daan schreef:ze kunnen voor meerdere dingen alergisch zijn, onze hondjes krabben zich uitelkaar en hebben uitslag als ze voer met veel eiwitten krijgen, nu is het goed..
ik zou mijn hond geen vegabrokken geven, en niet op dat voer blijven zitten als hij het er niet goed op doet (ik vind het niet goed als hij te mager of veel te dik wordt) lijkt me erg stug dat het door de castratie komt..
Myra87 schreef:Deze zin begrijp ik niet, Barfen is juist veel goedkoper dan de Orijen brokken
corine1981 schreef:Succes met je keuze iig!!
Chiqa schreef:Ja ik heb het gevoerd, een week, toen werd mij verteld dat het deze zomer uit de handel werd genomen.
Kattenvoer was er al uit. Ik heb het risico met een pup verder niet durven nemen en ben snel weer overgestapt.
Maar was wel helemaal vol lof over dat voer, imo niets mis mee.