Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
annepanne schreef:Dat is al een hele verbetering!! Alleen is zo'n bak nieuw 49.95 en dan heb je een binnefilter erbij zitten, toch iets makkelijker dan een buitenfilter! Zit vaak ook een warmte element bij en die kan je dan weer verkopen of bewaren tot je er zo veel plezier in hebt dat je na de goudvissen over gaat op tropen
In Easy life zit alles in. Tetra heeft het apart idd
Waterwaardes: daarom toch dat zakjeLijkt me in dit geval niet handig het water uit de kom in de bak te doen, van aqua naar aqua is dat anders!
corientjuhh schreef:goudvissen passen zich aan aan de lengte van het aqua
ze weten dus zelf hoe groot ze kunnen worden en als ze een groter onderkomen krijgen groeien ze weer wat en dan groeien ze niet meer
claudia_lady schreef:Ik wist niet dat het zo slecht was een ronde kom , heb me vis gauw de vrijheid gegeven . En hem doorgespoelt door de toilet ...
LANG LEVEN DE VRIJHEID!
Sterkte met je vis
_Tara_ schreef:Guppen bij je goudvissen stoppen is geen goed plan, tropische vissen en koudwater vissen stop je nu eenmaal niet bij elkaar
_Tara_ schreef:@ Jackgirl: 18/20 graden noem ik geen warmwater... En al zouden ze kwa temperatuur samen kunnen, kwa grootte kan het gewoon echt niet.