Karolien_ schreef:Ik begin de moed wel een beetje op te geven dat zich nog iemand meldt. Ik blijf het raar vinden dat als je je hond kwijt bent dat je dan niet met de dierenbescherming of amivedi belt.
Niet om je "bang" te maken, maar ik heb samen met een vriendin op 12 oktober 2008 een hond gevonden en we wachten nog steeds op de baas. Of nee, beter gezegd, we wachten inmiddels niet meer. Het hondje woont bij mijn vriendin en als de eigenaar zich nog meldt, dan krijgt ie haar al helemaal niet meer mee.
We hebben het hondje aangemeld bij Amivedi, bij het asiel (in NL en Duitsland, wonen aan de grens), bij de politie in duitsland, op marktplaats, bij verschillende dierenartsen in de omgeving en we hebben in een straal van +/- 5 km flyers op gehangen. Onze actie heeft geleid tot heel veel mensen die belden en het hondje wel wilden hebben als de rechtmatige eigenaar zich niet zou melden.....
Misschien dus een idee voor jou. De mensen werden vooral aangetrokken door de flyers en door marktplaats. Als ze niet bij die vriendin zou zijn gebleven, dan weet ik zeker dat we een heel goed huis voor haar hadden gevonden.
Oudjaars-avond was het weer raak. Zelfde vriendin en ik vonden alweer een hond. Deze hebben we toch maar wel met de dierenambulance laten ophalen (kregen we de eerste keer niet voor elkaar
) en deze is inmiddels door de eigenaar opgehaald uit het asiel.