Help! "masturberende" hond?!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 23:09

Ja snap ik hoor, was meer als een grapje bedoelt ;)
Op mijn stage kwam ik daar ook mee in contact hoor en ik heb ervaring met zo een hond

Succubi

Re: Help! "masturberende" hond?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 23:19

Marian! ZIEN!!
Als ik honden, dieren (of zelfs gehandicapten) zo lekker ongeneerd dat soort dingen zie doen en gelukkig zijn ben ik bijna jaloers :D

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 23:25

onze hond kan echt uren aan zijn pietje likken, maar mja zie hem nooit echt "genieten" :P
hij blijffffft gewoon uuuuuuren likken :+

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 23:26

haha,ik ken iemand die ook een bull-reu heeft(engels of frans weet ik niet meer),maar die mastubeert dus ook serieus met zijn voorpoot en maakt er geluidjes bij.
de fokker lag dubbel toen de eigenaar hem belde,de vader van de bull deed het dus ook!

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 23:29

Succubi schreef:
Marian! ZIEN!!
Als ik honden, dieren (of zelfs gehandicapten) zo lekker ongeneerd dat soort dingen zie doen en gelukkig zijn ben ik bijna jaloers :D

ja ik wil 't ook wel laten zien, maar ik heb geen kabeltje voor mijn mobiel om filmpjes,foto's e.d. op de computer te zetten..

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 23:30

Afbeelding

geniaal topic :D

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 00:01

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 00:12

ik schrok me rot! Maar hij is wel goed! :D
Jammer Marian ;(

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 00:17

Biebabeloeba schreef:
onze hond kan echt uren aan zijn pietje likken, maar mja zie hem nooit echt "genieten" :P

Ik ken een reutje dat overal tegenaan reed en vervolgens overal in huis 'kwakjes' achterliet. En z'n keurige bazinnetje er maar achteraan lopen, met dr vaatdoekjes.... :')

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 00:20

Gebruikte ze die daarna ook weer in de keuken? :+

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 00:23

Sientje schreef:
Biebabeloeba schreef:

Ik ken een reutje dat overal tegenaan reed en vervolgens overal in huis 'kwakjes' achterliet. En z'n keurige bazinnetje er maar achteraan lopen, met dr vaatdoekjes.... :')

Dat gaat te ver! als ze in huis trekvlekken maken is het echt tijd om naar de dokter te gaan met ze ;)

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 00:25

Sientje schreef:

die had ik inderdaad ook allang laten helpen!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 00:58

Qimm schreef:
geniaal topic :D

_O-

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 01:08

Onze reu speelde elke dag stipt om 13u met zichzelf in de tuin. Gelukkig hond en gelukkige baasjes zo :D

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 01:20

Sientje schreef:
Biebabeloeba schreef:

whahaha omg :+
da doet ons ventje al een geluk niet :+
he"s not a rider, he's a licker :+

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 01:29

Biebabeloeba schreef:
he"s not a rider, he's a licker :+

WHAHAHAHA!!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 01:31

Dat likken vind ik zo goor, dat wil ik niet hebben als ie naast me zit, dat doet ie maar lekker op zijn eigen plekje :+

Maar een hond die zich echt masturbeert dus ook 'komt' heb ik nog nooit meegemaakt, klinkt wel idioot allemaal.
Hoewel de hond van mijn ouders en de buurhond (beide reu) wel heel gezellig waren samen, beklimmen elkaar om de beurt, echte homo's.
Filmpje op de vorige pagina is geniaal, die kat is echt te leip, is wel duidelijk waar die het om doet.

Overigens heb ik het wel eens meegemaakt bij een paard, ja echt, hengst 'kwam' zonder hulp van anderen. Je schrikt je wezenloos als je onschuldig zijn hoefjes aan het uitkrabben bent...

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 01:33

moonfish13 schreef:
Gebruikte ze die daarna ook weer in de keuken? :+

:')
Maar denk van niet... Was mevrouw op en top perfectionista, die het intussen nogal met de hond te stellen had.

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 01:34

anneliesdj schreef:
Overigens heb ik het wel eens meegemaakt bij een paard, ja echt, hengst 'kwam' zonder hulp van anderen. Je schrikt je wezenloos als je onschuldig zijn hoefjes aan het uitkrabben bent...

OMG :=
dit topic is hilaaarisch :D
en ja Ed de kat is al een begrip geworden op Bokt :+
mja, vind het ook lichtelijk goor als je je hond heeel den tijd hoort likkn en smakken enzo....maarja

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 01:38

Biebabeloeba schreef:
mja, vind het ook lichtelijk goor als je je hond heeel den tijd hoort likkn en smakken enzo....maarja

Ed de kat is in onze hele omgeving een begrip geworden... Zo onderhand zijn al onze dieren bekend om hun eeeh apartheid :o
Maar ik vind het ook smerig als je hem echt HOORT likken.. BRRR!!! Gelukkig hoorde je Ed de kat nooit :D

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 01:43

Ik lig dubbel hier!!! die foto's. Ik heb onze poezen dat gelukkig nooit zien doen.

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 01:52

Succubi schreef:
Biebabeloeba schreef:

Ed de kat is in onze hele omgeving een begrip geworden... Zo onderhand zijn al onze dieren bekend om hun eeeh apartheid :o
Maar ik vind het ook smerig als je hem echt HOORT likken.. BRRR!!! Gelukkig hoorde je Ed de kat nooit :D

wow dus eigenlijk is ons superlief hondedotje nooooooog vreemder en viezer dan Ed :+
Mja in onze familie zijn de dieren juist de enige die bekend staan om hun normaalheid :P vreemd als je bij vreemde families terechtkomt :p

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 02:03

poes schreef:
Onze reu speelde elke dag stipt om 13u met zichzelf in de tuin. Gelukkig hond en gelukkige baasjes zo :D

De onze kon het trouwens zonder likken of rijden :') Die knelde zijn je-weet-wel tussen schouder en achterpoot (je moet het gezien hebben). Het eerste kwartier mocht hij altijd even opdrogen buiten :+

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 02:08

tussen schouder en achterpoot? hoe doet ie dat nu weer?

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 02:11

probeer het mij voor te stellen, maar.....bij elke poging lig ik al op de grond vant lachen :p
maja ons hondje is vroeger seksueel misbruikt geweest door de homoseksuele, oudere hond van vrienden van mijn moeder (en redelijk vaak hoor :O)wss drmee dat hij enkel likt en niet verder gaat :+ het is allemaal nog wat te traumatisch voor hem!