Op mijn stage kwam ik daar ook mee in contact hoor en ik heb ervaring met zo een hond
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Biebabeloeba schreef:onze hond kan echt uren aan zijn pietje likken, maar mja zie hem nooit echt "genieten"
hij blijffffft gewoon uuuuuuren likken
Sientje schreef:Biebabeloeba schreef:onze hond kan echt uren aan zijn pietje likken, maar mja zie hem nooit echt "genieten"
Ik ken een reutje dat overal tegenaan reed en vervolgens overal in huis 'kwakjes' achterliet. En z'n keurige bazinnetje er maar achteraan lopen, met dr vaatdoekjes....
Sientje schreef:Biebabeloeba schreef:onze hond kan echt uren aan zijn pietje likken, maar mja zie hem nooit echt "genieten"
Ik ken een reutje dat overal tegenaan reed en vervolgens overal in huis 'kwakjes' achterliet. En z'n keurige bazinnetje er maar achteraan lopen, met dr vaatdoekjes....
anneliesdj schreef:Overigens heb ik het wel eens meegemaakt bij een paard, ja echt, hengst 'kwam' zonder hulp van anderen. Je schrikt je wezenloos als je onschuldig zijn hoefjes aan het uitkrabben bent...
Biebabeloeba schreef:en ja Ed de kat is al een begrip geworden op Bokt
mja, vind het ook lichtelijk goor als je je hond heeel den tijd hoort likkn en smakken enzo....maarja
Succubi schreef:Biebabeloeba schreef:en ja Ed de kat is al een begrip geworden op Bokt
mja, vind het ook lichtelijk goor als je je hond heeel den tijd hoort likkn en smakken enzo....maarja
Ed de kat is in onze hele omgeving een begrip geworden... Zo onderhand zijn al onze dieren bekend om hun eeeh apartheid
Maar ik vind het ook smerig als je hem echt HOORT likken.. BRRR!!! Gelukkig hoorde je Ed de kat nooit
poes schreef:Onze reu speelde elke dag stipt om 13u met zichzelf in de tuin. Gelukkig hond en gelukkige baasjes zo