Cyntje schreef:Ik heb geen paard en ik stem SP, dus helaas... je zit er compleet langs
Altijd leuk die vooroordelen
Maargoed... op bokt komen deze dingen vaker voor en ja... ook dan geven wij onze kritieken... nooit verkeerd bedoelt maar alleen maar om mensen de ogen te openen!!!
En gelukkig nemen die mensen die kritieken vaak ten harte en doen er wel wat mee, zorgen voor een beter onderkomen of wat dan ook
Het is aan TS wat zij ermee doet...
Altijd grappig dat mensen dingen plaatsen en bokkers alleen maar leuk commentaar mogen geven
Jullie gaan ook altijd de discussies tegen op HAW als iemand commentaar krijgt op het vele hulpteugelgebruik ofzo??? Want dan is het ook typisch bokt? Kom op zeg!
Temmen kun je rustig doen, wij hebben tot nu toe gewoon eerlijk commentaar gegeven. Compleet to the point

Het is idd aan TS wat ze met de vissen doet, en ik ben ook niet tegen het geven van "negatief" commentaar, ik vind alleen 3 pagina's aan negatief commentaar op een welles-nietes manier een beetje jammer. Ik doelde met mijn typisch Bokt inderdaad ook op dingen zoals HAW.
Punt is dat TS duidelijk aangegeven heeft dat ze geen grotere bak gaat nemen, en daar lijkt mij de discussie mee gesloten, dan is het in mijn ogen niet nodig om daar 3 pagina's over door te zeveren. TS was van mening de vis een beter leven te geven, nu laten jullie het klinken alsof het dier ernstig doodgemarteld gaat worden, en ik als iemand zonder verstand van vissen zie juist een visje dat meer ruimte gekregen heeft, en dus een beter leven imo.