In staart zijn er idd vele variatie's denkbaar maar zie er maar eens aan te komen, ik ben ze iig nog nooit tegengekomen maar ik zoek er ook niet naar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anneliesdj schreef:Endler is de officiele naam en dit is een andere soort dan de 'normale' gup, aangezien die wel met elkaar kunnen kweken is het een beetje zonde die door elkaar te gaan houden.
In staart zijn er idd vele variatie's denkbaar maar zie er maar eens aan te komen, ik ben ze iig nog nooit tegengekomen maar ik zoek er ook niet naar
bel91 schreef:haha die van ons was 15 centimeter
als het niet groter is..
vond trouwens kikkertjes ook leuk (vooral als je de gaten dichtmaakt zodat ze IN het aquarium zaten!!)
discus vissen zijn ook mooi!!!!!
bel91 schreef:hahaha moet je ze rode muggelarven geven die heb je in ijsblokjes
als er andere vissen zijn die ook willen moeten ze snel zijn
blokje verdween hier heel naar binnen toe!!
maar vinden ze wel lekker!!!!
Binckydenice schreef:bel91 schreef:hahaha moet je ze rode muggelarven geven die heb je in ijsblokjes
als er andere vissen zijn die ook willen moeten ze snel zijn
blokje verdween hier heel naar binnen toe!!
maar vinden ze wel lekker!!!!
Ja, die heb ik ook, voor de discusvissen, maar de haaien horen niet thuis in mijn aquarium qua streek waar ze vandaan komen zeg maar... Ze moeten er echt uit....
Stephanie schreef:Binckydenice schreef:Ja, die heb ik ook, voor de discusvissen, maar de haaien horen niet thuis in mijn aquarium qua streek waar ze vandaan komen zeg maar... Ze moeten er echt uit....
kan je ze niet inruilen daar waar je ze gekocht hebt?
ik heb toen mijn maanvis te groot werd deze ingeruild voor wat kleiner spul. inclusief een babymaanvisje
deze moet ik waarschijnlijk binnenkort ook weer inruilen![]()
want deze is ondertussen ook al weer erg groot geworden.