website tegen Pittbullachtige

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Re: website tegen Pittbullachtige

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 23:39

Ik kan de site niet zien, maar wat doen jullie moeilijk... een topic vóór die honden mag wel maar tegen is verboden?

Er zijn mensen tégen allerlei dingen: tegen drank, tegen drugs, tegen rolken... waarom mag dat niet tégen een hondenras waar al heel veel dodelijke en zwaargewonde mensen zijn gevallen

Het is toch maar een mening?

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 23:42

staat toch nergens dat het niet 'mag'

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 23:42

Ik kan de website niet zien... Ben wel benieuwd wat erop staat!
Don't judge the dog by his breed!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 23:43

slimmerik schreef:
Ik kan de site niet zien, maar wat doen jullie moeilijk... een topic vóór die honden mag wel maar tegen is verboden?

Er zijn mensen tégen allerlei dingen: tegen drank, tegen drugs, tegen rolken... waarom mag dat niet tégen een hondenras waar al heel veel dodelijke en zwaargewonde mensen zijn gevallen

Het is toch maar een mening?

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 23:45

slimmerik schreef:

Ken genoeg mensen die zijn gebeten door herders en labradors en dalmatiers, moet je dan het ras maar de schuld geven? Verward het ligt bijna ALTIJD aan de eigenaars
Laatst bijgewerkt door Rennie89 op 10-01-09 23:46, in het totaal 2 keer bewerkt

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 23:46

Heb net de site kunnen bezoeken en zie er niets verkeerds in !!

In tegendeel als ik me aan kan sluiten, sluit ik me aan.!! Ach laat ook maar, ben eigenlijk voornamelijk tegen de verkeerde baasjes....

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 23:47

slimmerik schreef:

In tegendeel als ik me aan kan sluiten, sluit ik me aan.!! Ach laat ook maar, ben eigenlijk voornamelijk tegen de verkeerde baasjes....

dus jij sluit je aan bij een site die volkomen foutieve info geeft.. belachelijke adviezen en de grootste bombarie maakt om niks??

nou... eigenlijk pas je daar wel bij dan... Clown

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 23:49

LimaMambo schreef:
slimmerik schreef:

dus jij sluit je aan bij een site die volkomen foutieve info geeft.. belachelijke adviezen en de grootste bombarie maakt om niks??

nou... eigenlijk pas je daar wel bij dan... Clown

Yep Ja IMO goede informatie... soms overdreven en soms te mild... ach je kènt mijn mening toch?

90% van die honden vertoeft bij verkeerde baasjes Ja

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 23:50

wat een onzin zeg die website...net of al die pitt bull achtige honden zo gevaarlijk zijn....
maar goed ieder zijn mening natuurlijk het blijft nederland met een vrijheid van meningsuiting....
ikzelf heb een amerikaanse bulldog en ik heb nog nooit zo'n lieve hond gehad...t is gewoon een schaap in wolfskleren...niets mis mee hoor...

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 23:51

slimmerik schreef:
Yep Ja IMO goede informatie... soms overdreven en soms te mild... ach je kènt mijn mening toch?

90% van die honden vertoeft bij verkeerde baasjes Ja

wat zal jij het druk hebben... als jij 90% van al die baasjes kent Knipoog

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 23:52

lifaya schreef:
slimmerik schreef:

Ken genoeg mensen die zijn gebeten door herders en labradors en dalmatiers, moet je dan het ras maar de schuld geven? Verward het ligt bijna ALTIJD aan de eigenaars

Er zijn een stuk minder slachtoffers van dalmatiers, herders en labradors die het nooit meer na kunnen vertellen Huilen

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 23:54

nee want die hoor je niet in de media en alle dalmatiers,herders en labradors zijn lief... Gestoord

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 23:54

ja en de labrador is de meest bijtende hond......en niet de pittbull achtige alleen komen die altijd in het nieuws omdat als ze bijten het nu eenmaal harder is dan een labrador..

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 23:55

slimmerik schreef:
Er zijn een stuk minder slachtoffers van dalmatiers, herders en labradors die het nooit meer na kunnen vertellen Huilen

ja en de honden die onschuldig zijn afgemaakt tussen 1993 en 2008 kunnen nooit meer aaantonen hoe lief ze waren.. Verdrietig

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 23:55

Er zijn een stuk minder slachtoffers van dalmatiers, herders en labradors die het nooit meer na kunnen vertellen Huilen[/quote]
En weet je ook hoeveel mensen er in TOTAAL dood gaan aan honden? Niet vveel in elk geval Knipoog

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 23:56

Citaat:
en niet de pittbull achtige alleen komen die altijd in het nieuws omdat als ze bijten het nu eenmaal harder is dan een labrador..

idd trieske Knipoog
Laatst bijgewerkt door Ellen__ op 10-01-09 23:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 23:56

ik klik die site niet eens meer aan, ik heb te lang in angst geleefd en wil dat niet weer gaan doen. Ik vind de makers van die site een stel idioten die nergens verstand van hebben! Het doet me zoveel verdriet dat deze heksenjacht weer gewoon doorgaat! die mensen hebben niet eens door dat juist de kleine huis tuin en keuken hondjes de meeste schade aanrichten en de meeste bijtincidenten veroorzaken! pff ik ben hier zo pissig om! Hier hebben ik en zoveel andere mensen zo hun best voor gedaan, dat onschuldige honden niet meer afgemaakt worden en echt waar ik val nu echt in een diep dal nu ik dit hoor. eindelijk zonder angst leven maar bij mij begint die nu weer! maar ik zal alles doen om te helpen en deze idioten tegen te gaan!

@ts ik heb je gepbt

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 00:01

ellenAST schreef:
nee want die hoor je niet in de media en alle dalmatiers,herders en labradors zijn lief... Gestoord

Ik kan je zo tig artikelen aanleveren van pits die dodelijke slachtoffer gemaakt hebben.... ik denk niet dat je dat bij één ander ras lukt... het zijn lieve honden bij goede, consequente baasjes.... maar moordenaars in handen van aso's Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 00:03

nou die dodelijke pitbull van mij ligt nu heerlijk in bed te slapen en er zit toch echt geen kwaad in!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 00:04

slimmerik schreef:
ellenAST schreef:

Ik kan je zo tig artikelen aanleveren van pits die dodelijke slachtoffer gemaakt hebben.... ik denk niet dat je dat bij één ander ras lukt... het zijn lieve honden bij goede, consequente baasjes.... maar moordenaars in handen van aso's Ja

Lijkt me sterk, laatste doden in Amerika was dacht ik 10 jaar geleden ofzo, dat was omdat die honden (niet alleen pitbulls) in een roedel gingen leven (straathonden ) en dit deden om te overleven, ze kregen hun oeroude instincten terug Knipoog Heeft niks met het ras te maken, maar in de omstandigheden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 00:06

even een vraag tussendoor... is het mogelijk om een topic te blokkeren voor jezelf? dit topic wil ik namelijk nooit meer zien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 00:07

Dan kijk je er toch niet naar Rolleyes

Teelee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 00:07

Wat een belachelijke site!
Het mooie van alles vind ik nog het filmpje waar de persoon naar verwijst over de gevechten!! In het filmpje word gezegt dat de honden juist heel trouw en bereidwillig zijn, en alles voor hun baasje willen doen! Over het algemeen zijn het hele lieve honden. Dat word gewoon in het filmpje gezegt Huilen van het lachen ROFL

@ Slimmerik: De meeste (er zijn altijd uitzonderingen namelijk) honden worden zo omdat ze zo opgevoed worden! De hond weet niet beter, is ooit eens door een andere hond gebeten, of het is er zelfs extra in getraind!!
Een pitbull (en alle andere rassen die op de site genoemd worden wat totaal niet onder pitbull valt Huilen van het lachen ) is over het algemeen, net als vele andere honden gewoon een hele lieve werkwillige hond. Alleen de baas maakt ze zo!

Het is idd zo dat veel van dit soort honden bij de verkeerde mensen terecht komt, gewoon omdat het 'stoere' honden zijn. Ze hebben een heel krachtig uiterlijk, en sommige mensen vallen daarop. Zo zijn er mensen die om de verkeerde redenen daarop vallen, maar ook mensen (zoals ikzelf oa) omdat het gewoon schitterende honden zijn om te zien. Ze stralen zoveel kracht uit, en dat maakt ze zo speciaal. Maar ook een probleem voor de mensen die misbruik van die kracht en werkwilligheid willen maken!

De reden dat er minder slachtoffers zijn van andere honden, is omdat ze niet het doorzettingsvermogen hebben als van de honden waar het wel mee gebeurd. Honden zoals dit moeten een goeie consequente baas hebben. Niet 1 die het stoer vind om zo'n hond te hebben, maar iemand die het ras gewoon geweldig vind en waardeerd!!

Daarbij zijn de honden die ik ken (van de rassen op die site) een stuk liever en socialer dan mijn eigen honden. Mijn herder is van baas naar baas gegaan, en heeft gewoon zo'n verleden voordat ik haar uit het asiel gehaald heb dat ze niemand meer vertrouwd. En mijn jack kan totaal niet met andere honden omdat hij door een andere loslopende hond gegrepen is. En nee dat was niet een ras die op die site staat, maar gewoon een herder!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 00:12

Lia_ schreef:
Dan kijk je er toch niet naar Rolleyes

Wil je mij nog even antwoord geven?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 00:15

lifaya schreef:
Lijkt me sterk, laatste doden in Amerika was dacht ik 10 jaar geleden ofzo, dat was omdat die honden (niet alleen pitbulls) in een roedel gingen leven (straathonden ) en dit deden om te overleven, ze kregen hun oeroude instincten terug Knipoog Heeft niks met het ras te maken, maar in de omstandigheden.

Doe je blinddoek af en lees o.a. dit artikel

http://www.startribune.com/local/11588186.html

edit: BTW de hond is eigenlijk slachtoffer van zijn baasje. Voornamelijk gehouden door aso's met een eigen indentiteitsprobleem die de hond heeft om zijn ego omhoog te vijzelen.... Ze zijn herkenbaar...
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 11-01-09 00:17, in het totaal 1 keer bewerkt