Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
slimmerik schreef:Ik kan de site niet zien, maar wat doen jullie moeilijk... een topic vóór die honden mag wel maar tegen is verboden?
Er zijn mensen tégen allerlei dingen: tegen drank, tegen drugs, tegen rolken... waarom mag dat niet tégen een hondenras waar al heel veel dodelijke en zwaargewonde mensen zijn gevallen
Het is toch maar een mening?
slimmerik schreef:Er zijn mensen tégen allerlei dingen: tegen drank, tegen drugs, tegen rolken... waarom mag dat niet tégen een hondenras waar al heel veel dodelijke en zwaargewonde mensen zijn gevallen
slimmerik schreef:Heb net de site kunnen bezoeken en zie er niets verkeerds in !!
In tegendeel als ik me aan kan sluiten, sluit ik me aan.!! Ach laat ook maar, ben eigenlijk voornamelijk tegen de verkeerde baasjes....
LimaMambo schreef:slimmerik schreef:Heb net de site kunnen bezoeken en zie er niets verkeerds in !!
In tegendeel als ik me aan kan sluiten, sluit ik me aan.!! Ach laat ook maar, ben eigenlijk voornamelijk tegen de verkeerde baasjes....
dus jij sluit je aan bij een site die volkomen foutieve info geeft.. belachelijke adviezen en de grootste bombarie maakt om niks??
nou... eigenlijk pas je daar wel bij dan...
slimmerik schreef:YepIMO goede informatie... soms overdreven en soms te mild... ach je kènt mijn mening toch?
90% van die honden vertoeft bij verkeerde baasjes
lifaya schreef:slimmerik schreef:Er zijn mensen tégen allerlei dingen: tegen drank, tegen drugs, tegen rolken... waarom mag dat niet tégen een hondenras waar al heel veel dodelijke en zwaargewonde mensen zijn gevallen
Ken genoeg mensen die zijn gebeten door herders en labradors en dalmatiers, moet je dan het ras maar de schuld geven?het ligt bijna ALTIJD aan de eigenaars
slimmerik schreef:Er zijn een stuk minder slachtoffers van dalmatiers, herders en labradors die het nooit meer na kunnen vertellen
Citaat:en niet de pittbull achtige alleen komen die altijd in het nieuws omdat als ze bijten het nu eenmaal harder is dan een labrador..
ellenAST schreef:nee want die hoor je niet in de media en alle dalmatiers,herders en labradors zijn lief...
slimmerik schreef:ellenAST schreef:nee want die hoor je niet in de media en alle dalmatiers,herders en labradors zijn lief...
Ik kan je zo tig artikelen aanleveren van pits die dodelijke slachtoffer gemaakt hebben.... ik denk niet dat je dat bij één ander ras lukt... het zijn lieve honden bij goede, consequente baasjes.... maar moordenaars in handen van aso's
Lia_ schreef:Dan kijk je er toch niet naar
lifaya schreef:Lijkt me sterk, laatste doden in Amerika was dacht ik 10 jaar geleden ofzo, dat was omdat die honden (niet alleen pitbulls) in een roedel gingen leven (straathonden ) en dit deden om te overleven, ze kregen hun oeroude instincten terugHeeft niks met het ras te maken, maar in de omstandigheden.