Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Don_Zhivago schreef:maar nooit water?? datvind ik niet kunnen
Chiqa schreef:Don_Zhivago schreef:maar nooit water?? datvind ik niet kunnen
Waarom zou dat volgen sjou niet kunnen?
Konijnen worden hier gemiddeld 10-15 jaar dus zullen we toch wel íets goed doen denk je ook niet?
Don_Zhivago schreef:Zonder water wordt dit wat moeilijker...
Don_Zhivago schreef:Jij heb toch ook water nodig??
Chiqa schreef:Don_Zhivago schreef:Jij heb toch ook water nodig??
ja maar toch geen hooi, kijk zulke opmerkingen kan ik dus echt niets mee he.
Nooit een dierenarts aan onze konijnen, ze gingen dood van ouderdom, nooit diaree,
kanker of andere ziektes niets.
Echt we doen het wel goed. En ja...als ik dat al meer dan 60 jaar goed gaat waarom zou ik daar dan dwars tegen ingaan? Kijk wel uit wil dat mijn dieren graag net zo oud worden.
En groenvoer, dat krijgen ze voornamelijk alleen in de zomer, in de winter alleen brokken en hooi
en soms een wortel voor het vocht. Als ze dit lange tijd niet hebben gehad hang ik er een paar uur een flesje aan met alle commentaar van mn pa, ik hoor het hem zeggen.
Gelukkig ziet hij dat niet
Chiqa schreef:Don_Zhivago schreef:Jij heb toch ook water nodig??
ja maar toch geen hooi, kijk zulke opmerkingen kan ik dus echt niets mee he.
Nooit een dierenarts aan onze konijnen, ze gingen dood van ouderdom, nooit diaree,
kanker of andere ziektes niets.
Echt we doen het wel goed. En ja...als ik dat al meer dan 60 jaar goed gaat waarom zou ik daar dan dwars tegen ingaan? Kijk wel uit wil dat mijn dieren graag net zo oud worden.
En groenvoer, dat krijgen ze voornamelijk alleen in de zomer, in de winter alleen brokken en hooi
en soms een wortel voor het vocht. Als ze dit lange tijd niet hebben gehad hang ik er een paar uur een flesje aan met alle commentaar van mn pa, ik hoor het hem zeggen.
Gelukkig ziet hij dat niet
Nikki__ schreef:Vind het erg vreemd dat jij je konijnen geen water geeft.
Je hond drinkt toch ook water? Of krijgt hij dat ook niet?
Twiggy2008 schreef:De gemiddelde leeftijd ligt ergens tussen de 5 en 10 jaar. Ze zullen er best zijn, die ouder worden, maar dat ze ALLEMAAL zo oud worden, hmmm nee, dat gaat er bij niet in, hoor.