Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LADPR schreef:Hoop dat ze dan gewoon thuis is, voor het dier. Mocht hij vreselijk gaan blaffen voor eht vvuurwerk hoor je mij niet klagen, maar zou wel sneu zijn als hij dan aleen word gelaten.
x_Rebecca schreef:Jeetje, ik vind wel dat de meeste hier érg negatief denken over die mevrouw
Jullie weten niet eens waarom die hond blaft, misschien weet zij de reden wel en is er weinig aan te doen..
En daarbij weten jullie ook háár kant van het verhaal niet..
Nee.. laten we lekker met zn allen de buuf afzeiken..
LADPR schreef:Heb ook al eens geopperd om hem naar een dagopvang of zo te brengen als ze werkt maar daar kan hij neit heen zegt ze omdat hij een verleden heeft
x_Rebecca schreef:Jeetje, ik vind wel dat de meeste hier érg negatief denken over die mevrouw
Jullie weten niet eens waarom die hond blaft, misschien weet zij de reden wel en is er weinig aan te doen..
LADPR schreef:x_Rebecca schreef:Jeetje, ik vind wel dat de meeste hier érg negatief denken over die mevrouw
Jeetje wat een reactie van jou zeg!
Als jij had gelezen had je kunnen zien dat de hond blaft omdat hij alleen is. Dit heeft niks met lekker buurvrouw afzeiken te maken.
Ook al zou ze geen oplossing weten, dan nog moet ze een oplossing bedenken. Lijkt me logisch. Ik ga niet in de herrie zitten omdat zei perse een hond wil hebben die niet goed tegen alleen zijn kan maar full time werkt en lekker veel op stap gaat.
Vind jou reactie dus behoorlijk kort door de bocht.
En inderdaad als je het zelf eens mee zou maken zou je waarschijnlijk niet zo reageren