Onze hond krijgt het als hij alleen moet blijven, is ie eerst even zoet en dan gaat ie niet janken.Smeerkaas of smeerworst kan ook. Zo'n spuitbus hebben wij 1 keer gehad, maar daarna eigenlijk nooit meer...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Onze hond krijgt het als hij alleen moet blijven, is ie eerst even zoet en dan gaat ie niet janken.
Ik weet dat je ze bij ons terug mag brengen.. 

))bedankt voor die tip van de pindakaas!
mijn hond loves pindakaas
ze is alleen niet echt snugger.. ik had de kong gevuld met brokjes en wat pindakaas en toen er een brokje uitviel bleef ze de kong in haar bek houden en probeerde ze met haar voorpoten het brokje te pakken te krijgen, terwijl ze met haar snuit + kong tegen het brokje bleef stuiteren 
Misschien wordt het voor ons ook tijd om een gewoon formaat aan te schaffen.. haha!

, paars en verder ook gewoon hol net zoals de kong. Geloof dat ik een medium maat heb gekocht, was €7,95. Meisje van de kassa zei dat ze er nog geen klachten over hebben gehad. Ik heb met deze neppe en ook met de echte Kong nog geen ervaring. Onze pup komt zondag dus de tijd zal het uitwijzen hoelang deze mee gaat. Merk weet ik zo niet uit mijn hoofd maar kan ik wel nakijken bij interesse, wie weet kan je er dan achter komen waar ze nog meer worden verkocht. In een andere winkel hadden ze ook een neppe kong, zelfde vorm, maar die was niet hol genoeg. Was wel maar 4,95 ofzo maarja als brokjes er snel uitvallen heb je er weinig aan

Chiqa schreef:anneliesdj schreef:Nou inslikken zal hij hem niet hoor, daar is ie wel te groot voor
Dat is niet waar, je heb allerlij verschillende maten hoor.
Je moet wel degelijk kijken welke bij jou hond past, je heb ze zo klein daar zou zelfs mn kat in stikken![]()
Kijk ook naar de bijtkracht van je hond.
Is dat bij jullie ook zo?