Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liezel1 schreef:Maandag 29e nog een kans dus....
Overigens gaven hun overburen al aan dat het terugvragen van het geld niet zoveel zin had, ze schijnen zelf erg weinig financiële middelen te hebben.
Liezel1 schreef:Overigens gaven hun overburen al aan dat het terugvragen van het geld niet zoveel zin had, ze schijnen zelf erg weinig financiële middelen te hebben.
Liezel1 schreef:Ik ben bij de kennissen langs geweest, die dus de overburen zijn van die mensen. Toen ik dinsdag avonlangs wilde gaan was er niemand thuis en ik ben de kerstdagen bij mijn ouders (met hond) zo'n 230 km verderop.
Als ik de 29e terug kom, ga ik dus nogmaals langs.
De DA rekening kan me in principe nog niet eens zoveel schelen, zo raar was die niet, maar ik vind wél dat ze het moet weten.
Maandag 29e nog een kans dus....
Overigens gaven hun overburen al aan dat het terugvragen van het geld niet zoveel zin had, ze schijnen zelf erg weinig financiële middelen te hebben.
Liezel1 schreef:er is vaak nog een eigen risico van €100,-
J0sef1entje schreef:Als jouw stier per ongeluk een druk terras op rent en daar alle meubilair aan mootjes hakt, ben jij daar als eigenaar voor aansprakelijk, ook al zat het hele terras met rode lappen te zwaaien.