het wc rolletje dat ik er in had gegooid vonden ze trouwens erg leuk, ze zaten aan beide kanten te trekken om het hooi eruit te krijgen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
XoNo schreef:Neuh, poepen ze wel weer uit hoorIk zou het er alleen niet weer in gooien
Onze eerste knaaf vrat plastic tassen op. Je probeert het te voorkomen, maar dan kom je er pas achter hoeveel plastic rotzooi je eigenlijk hebt rondslingeren. Hij heeft er nooit wat van gehad gelukkig! Onze knaaf liep 24/7 los, dus ja, die kon overal bij
Wat een supermooie caviafoto's! Ik vind Noortje wel heeeel erg mooi hoor! Ik moet eigenlijk binnenkort ook even een fotoshoot organiseren met mijn knavenDan zal ik hier wel wat plaatsen! Ik heb een oranjekleurige met rode ogen (heeft dit nog een naam?
) en een zilveragouti. Beide beren
Volledige beren wel te verstaan
XoNo schreef:Gaan knaven dat trappetje wel op?
Runn_love_ schreef:XoNo schreef:Neuh, poepen ze wel weer uit hoorIk zou het er alleen niet weer in gooien
Onze eerste knaaf vrat plastic tassen op. Je probeert het te voorkomen, maar dan kom je er pas achter hoeveel plastic rotzooi je eigenlijk hebt rondslingeren. Hij heeft er nooit wat van gehad gelukkig! Onze knaaf liep 24/7 los, dus ja, die kon overal bij
Wat een supermooie caviafoto's! Ik vind Noortje wel heeeel erg mooi hoor! Ik moet eigenlijk binnenkort ook even een fotoshoot organiseren met mijn knavenDan zal ik hier wel wat plaatsen! Ik heb een oranjekleurige met rode ogen (heeft dit nog een naam?
) en een zilveragouti. Beide beren
Volledige beren wel te verstaan
vechten die niet dan ??
Jinkk schreef:@Annepanne, kijk je uit met HF? Het is een duur merk, dus je zou verwachten dat het goed is. Maar door de dikke brokken kunnen ze makkelijk hun tandjes breken, (hoeft niet hoor,maar het gebeurt wel eens) en het is een enorme dikmaker. Dan zit je straks met een vervette caaf, dat wil je ook niet hoor!!