crossmonster schreef:Wat vinden jullie van Prins?
Overigens vind ik een onderzoek van de consumentenbond minder betrouwbaar.
Die kijken wellicht meer naar de algehele kwaliteit, dan de kwaliteit van de voedingsstoffen die belangrijk zijn voor de kat.
En dat is nu de reden waarom je níet naar de samenstelling moet kijken (zoals de consumentenbond deed) maar naar de ingrediënten.
Prins heeft een diepvriesvoer wat je prima kunt voeren, mijn katten vinden het niet lekker, die van jou misschien wel. Wanneer het kostenplaatje belangrijk is zou ik zéker naar vers kijken. Niet alleen is het best betaalbaar maar een blaasgruiskat kost je toch heel wat bij de DA en als je dat nu kunt voorkomen...
) maar over de kwaliteit e.d. van Purina One tov andere merken brokjes. Dát is wat ts wil weten, hou nou es op met steeds zo off-topic te gaan. 
, de rest van de discussie vind ik echter wel nuttig.
Ik weet niet wat Purina kost, volgens mij is het ook behoorlijk aan de prijs... dus wat dat betreft weet ik niet of het de meest geschikte optie is voor ts.
Het is dus bij dat ene blikje gebleven, de overige 11 staan er nog prima te staan. Kwam de volgende ochtend wel koeienflatsen in de bak tegen met een geur die niet te harden was (10x erger dan het openen van het blik, bakken ook maar direct helemaal leeggehaald).
De oudste is pas 7. 
Maar daardoor eten en poepen ze dus ook zo veel