Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
C_arola schreef:@ Diblo; er is al vaker in de topic aangegeven dat andere honden in zo'n situatie ook niks leken te hebben en na 20 uur dood neer vielen.
Het is duidelijk dat je afwacht of je hond ziek word of niet.
Fijn dat ze nu (nog) niks heeft en hopen dat het zo blijft.
Diablo schreef:Ik denk dat de da gaat zeggen wat hij destijds ook tegen mij zei: als ze na een nacht chocola geen last hebben, hoef je je geen zorgen te maken.
Al zou ik nooit de da bellen omdat bokt het zo graag wil hoor....
Diablo schreef:C_arola schreef:@ Diblo; er is al vaker in de topic aangegeven dat andere honden in zo'n situatie ook niks leken te hebben en na 20 uur dood neer vielen.
Het is duidelijk dat je afwacht of je hond ziek word of niet.
Ik vermoed dat je het nu tegen mij hebt? Nee joh, ze heeft niets en gaat ook niets krijgen, is zeker 5 jaar geleden.
C_arola schreef:Diablo schreef:Ik denk dat de da gaat zeggen wat hij destijds ook tegen mij zei: als ze na een nacht chocola geen last hebben, hoef je je geen zorgen te maken.
Sommigen honden waren na die nacht dood, zullen ze er idd geen last meer van hebben
C_arola schreef:Het is duidelijk dat je afwacht of je hond ziek word of niet.
Susy_Q schreef:WAt heerlijk om te zien dat bokt allemaal van die lieve dierenvrienden alias dierenartsen in opleiding zijn die bij het kleinste foutje van een eigenaar overal de DA of zelfs de dierenbescherming erbij halen. Nou ik vind het een komisch verhaal en ben blij dat je hond er geen last van heeft. Het had ons ook kunnen overkomen aangezien dat ook zo'n snoeperd is. Heb je zelf nog wel wat van de letter geproefd??
en laat je hond nu ook choco-scheten hahaha.
succes met je bolle-buike-hond en volgende keer de letter opbergen, anders hou je zelf niets meer over!!
en voor de overige bokker... heb ff geteld, advies DA is over 2 pagina's zo'n 17 x gezegd.. TS is een mens, die snappen zulke dingen na 2 x vaak wel....
Diablo schreef:C_arola schreef:
Sommigen honden waren na die nacht dood, zullen ze er idd geen last meer van hebben
Ach, dan heb ik gewoon een heel slechte da, whatever.
essie_blue schreef:ben ik nou echt in dit hele debiele zeur topic het nou alleen maar eens met Susy_Q? typisch bokt. 1 of 2x is wel genoeg geweest.
ChantalSmook schreef:essie_blue schreef:ben ik nou echt in dit hele debiele zeur topic het nou alleen maar eens met Susy_Q? typisch bokt. 1 of 2x is wel genoeg geweest.
ik ook!!
Diablo schreef:Ik denk dat de da gaat zeggen wat hij destijds ook tegen mij zei: als ze na een nacht chocola geen last hebben, hoef je je geen zorgen te maken.
KellyG schreef:doe maar eigenwijs! Chocola bevat een stof die giftig is en honden niet kunnen afbreken. Een reep pure chocola is genoeg om een hond van 30kg binnen korte tijd te doden. Melkchocola is iets minder erg maar nog altijd niet bepaald gezond. Zaak is een hond zo snel mogelijk te laten braken. Ga met jouw jack in ieder geval zo snel mogelijk naar de dierenarts!ik blijf erbij dat het l u lkoek is dat honden niet tegen chocola kunnen.......
mijn ouders hadden vroeger een herder, die heeft meerdere keren een schaaltje met bonbons verorbert als "de kat van huis was" en heeft nooit ergens last van gehad.
En zo ken ik meerdere honden die chocola pikken en nergens last van hebben.
dat het hondje van de topicmaakster last van zn buikje had lijkt me nogal logisch, het is namelijk nogal veel voor zo'n klein hondje, maar dit verteerd wel weer....
(ps mijn hondje, ook een jack, komt ook altijd zn moeder halen als hij wat mankeerd, vind dat zoiets schattigs)