Echwel schreef:x_lieze schreef:Maargoed, een tante van mij was ook verhuist en die heeft na een jaar toch maar haar hond in laten slapen omdat de hond gewoon niet meer kon wennen (ook al wat ouder, 9 jaar geloof ik ) en zichzelf gewoon helemaal stuk maakte.
Als de hond zich gewoon niet thuis voelt enzo is het soms maar beter om het dier toch in de laten slapen. Want zo is het toch ook geen leven voor het dier...
Wat een onzin, honden hechten zich aan mensen niet aan het huis.
Ik ben al zo vaak verhuisd ook met oudere honden, nooit problemen, dus ik denk dat het bij deze hond best een lichamelijk probleem kan zijn.
Dat het zich nu net uit met de verhuizing kan puur toeval zijn
jou honden zijn daar misschien makkelijk in maar zeker niet elkehond! mijn 17jarige kon ook echt niet tegen verhuizen en het heeft een paar maanden geduurt voordat hij zich thuis voelde hoor!
en is het niet zo dat je buurt een beetje eng en dat je hond daarom buiten niets doet om jou te beschermen snap je? mijn 5 jarige doet ook niets als ik in het donker met hem naar buiten ga maar als hij met mijn vriend gaat doet hij alles ( er is ooit wat voorgevallen)