Overigens zijn "wat nou als..." vragen heel nutteloos en tijdverslindend, want waarom nadenken en tijd verspillen over iets dat niet gebeurd is.....
Ik houd me liever bezig met daadwerkelijke zaken.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goof schreef:Jeetje wat een reacties zeg op iets wat zonder enkel probleem is afgelopen.
Wij hebben 's zomers altijd onze voordeur open staan (hebben geen balkon, dus vandaar zo om het huis lekker te luchten) en mijn hond ligt dan altijd languit in de zon op de gallerij.
In een onoplettend moment van een van ons is ze ook eens opgestaan om op haar dooie gemakt bij de buren naar binnen te kuieren en eens hard kwispelend nieuwe vrienden te maken...
Jammer, doet ze anders nooit, maar is wel gebeurd. Buurtjes konden er ook eigenlijk nog wel om lachen ook
slimmerik schreef:Doe alsjeblieft niet zo idioot. Stap op je fiets, rijd door het dorp en tel de loslopende honden. Lonneke is niet de enige. En dit hoef echt niet op haar ziekte betrokken te worden. Belachelijk.
Het enige waar Lonneke zich onderscheidt van jullie, is dat ze er eerlijk voor uit komt als ze een blunder heeft gemaakt.
Hoop dat er meer zijn die hier van leren.
StillAngel schreef:Mensen niet zoveel kijken naar 'als, als, als'.. Dít is er nu gebeurd en niks anders. Het zal niet meer vaak gebeuren als ik Lonneke ook zo hoor.
lonneke schreef:StillAngel schreef:Mensen niet zoveel kijken naar 'als, als, als'.. Dít is er nu gebeurd en niks anders. Het zal niet meer vaak gebeuren als ik Lonneke ook zo hoor.
nee natuurlijk gebeurt dit niet meer. het was gewoon ontzettend naief van me om te denken dat ze bij me zou blijven. maar goed, nogmaals het is goed afgelopen dus maak jullie alsjeblieft niet zo druk. dat ge als als als schiet ik niets mee op. ik heb mijn lesje geleerd en dat hoeven jullie er echt niet nog eens in te peperen
slimmerik schreef:Doe alsjeblieft niet zo idioot. Stap op je fiets, rijd door het dorp en tel de loslopende honden. Lonneke is niet de enige. En dit hoef echt niet op haar ziekte betrokken te worden. Belachelijk.
Het enige waar Lonneke zich onderscheidt van jullie, is dat ze er eerlijk voor uit komt als ze een blunder heeft gemaakt.
Hoop dat er meer zijn die hier van leren.
slimmerik schreef:Ik moet altijd ook lachen om die mensen die de honden onder appèl (denken te )hebben staan.
Vorige week nog een wedstrijd gezien van perfect afgerichte honden. Een wereldkampioenschap. Allemaal lieten ze op verschillende onderdelen punten liggen![]()
Kortom: de perfect afgerichte, 100% betrouwbare hond bestaat niet. En dat hoeft ook niet als je hem maar aan de lijn houdt.
russel schreef:Hoi Lonneke, mij ook een keer gebeurd hoor. Mijn hond mag nooit los op de openbare weg, heb nl een JR/Boerenfox en die zijn stout, leggen hun oren plat in de nek en lopen gewoon oostindisch doof door.
Toen hij nog een jonkie was, ( is inmiddels bejaard en mag nog steeds niet los), glipte hij vaak langs mij heen, heel sneaky ineens glipte hij door mijn benen bij de open poort van de tuin als ik hem open deed of de voordeur. Als er dan iemand zijn portier open deed, sprong hij de auto in, van "zo we gaan nu naar de bossen, in de auto = bossen) of als er dan een voordeur openstond dan rende hij naar binnen. Heb ook een keer achter hem aan gezeten bij onze overburen, die ook een hond hebben, dus dan is het tikkertje spelen.
Vind sommige reakties echt helemaal nergens op slaan. Typische bokt reakties, bahbah.