beantsje schreef:jongens KOM OP...
Siggislief vraagt gewoon wat schoonmaaktips, nu ze het zelf allemaal moet fiksen. Nu moet niet iedereen zich ermee gaan bemoeien of haar katten het wel goed hebben.
Lijkt me dat het al gaat om de manier WAAROP ze om tips vraagt. Ze zegt niet gewoon "goh de kat heeft op de mat gepoept, hoe kan ik dit het beste schoonmaken?"
Nee, in plaats daarvan:
Siggislief schreef:Hellup..
De kat heeft dus in de gang gepoept, maar precies op een stekelige mat..
En die kun je niet 1,2,3 oftwel NIET in de wasmachine gooien!
Heb het geprobeerd op te ruimen, en gevraagd aan mn broer hoe het moest..
Maar hij wilt me niet helpen want die gast zit achter de computer een spelletje te spelen en
reageert ook niet van Oh..ik help je eventjes!
Hoe krijg ik dat voor de rest weg? Nu zit er een lichtbruine vlek op een donkerbruin achtige mat..
Ben al flink boos geweest op de kat dat ie een kattenbak heeft om te schijten..
En NIET de gang een stortplaats is voor katteschijt...
Hoe krijg ik het dus er vanaf, ik word al misselijk als ik er naar kijk.. heb het al met een zakje om de hand gedaan.
En heel wat doekjes erboven.. maar word er gewoon kotsmisselijk van!
Siggislief schreef:Die meneer wist het wel van een leeftijd van 19 jaar..
Hij zat later beteuterd bij de kattenbak..
Siggislief schreef:Achja, het is al gebeurt.. en heb na veel moed opgehoopt toch moeten schoonmaken!
Siggislief schreef:Ik ga echt niet ELKE dag boven die bak hangen om er drollen uit te vissen dan kan ik beter die hele bak leeg gooien!
Siggislief schreef:Ik ga geen onnozele boeken aanschaffen, en 3 keer per week is al genoeg vinden wij hier in huis.
De katten zijn van mn vader, en ik heb de taak op me gekregen om die kattebak te verschonen.
En kattegrint die klontert komt bij de oudste tussen de tenen en blijft als klei er tussen zitten, heeeerlijk iedere dag klei tussen de tenen vandaan halen!
Siggislief schreef:Daar is ie te zwaar voor, en dan moet er eerst nog allemaal dingen vanaf halen, zelfs een te oude kassa die 10.000 kg weegt.
Zou best een bak wat over heen wilen gooien maar denk niet dat het helpt!
Gisteren is het gelukt...Met veel moeite...
Het getuigt gewoon allemaal niet echt van inzet, liefde voor je dieren, etc etc. Als het gewoon zonder miepen en mopperen zou gaan, had iedereen waarschijnlijk heel veel goedbedoelde tips gegeven (die er mijns inziens nu ook zijn gekomen). Maar "veel moeite", "heeeeerlijk iedere dag", "ik ga echt niet elke dag", "drollen vissen", "moed opgehoopt", "kotsmisselijk", "flink boos geworden" wekt nu niet echt de indruk van een katteneigenaar die gewoon effe zonder zeiken de schijt van z'n kat opruimt. Nee, in plaats daarvan moet het met veel zuchten en steunen. Neus dichtknijpen en effe zonder zeuren opruimen had ook gekund.