Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HBVisser schreef:Ik vind het nogal een verschil als een kat voor zijn gezondheid in een bench zit of dat hij elke nacht maar in een kooi gestopt wordt omdat de baas anders niet kan slapen.
Er zijn diervriendelijker manieren om dat probleem op te lossen. Dan vind ik dat je het verplicht bent aan je dier om het op de voor hun zo prettigst mogelijke manier op te lossen
Maar dat is dus mijn mening.
HBVisser schreef:Rianne, was niet tegen jou. Voor jou is het de oplossing en voor je kat ook. Dat was voor hem de meest prettige oplossing.
Helaas zijn er nog steeds mensen die denken dat je een kat wel in een bench kan stoppen omdat hij teveel lawaai maakt tijdens het spelen en ze dan niet kunnen slapen.
Dan vind ik het geen oplossing.
superwoman schreef:Ik zou ze gewoon in de badkamer zetten met veel speeltjes![]()
Daar kunnen ze wel ravotten, maar niet zo veel stuk maken.
Hangt er natuurlijk wel vanaf hoe groot die is, maar een redelijke badkamer is imo niks mis mee.
crossmonster schreef:Als ze hier een nestje hebben zitten ze ook in een grote bench als ik weg ben.
Wel dan in een bench allergrootste maat (maatje deense dog)
cissy schreef:ik heb vannacht niet lekker geslapen, katten waren niet op bed terwijl er altijd 1 of 2 (of allevier) op bed slapen en nou was er helemaal niemand!..... ze hebben zeker dit topic gelezen....
Storm76 schreef:tita schreef:Maar goed ik heb dus 3 vreselijk katten (nou eentje is echt een schatje)
Heb dus 4 krabpalen en meer dan 20 speeltjes en een grote doos dus ze vermaken zich wel.
Ze mogen niet in mijn slaapkamer, badkamer en woonkamer.
Als ze niet in je slaapkamer, badkamer en woonkamer mogen, waar laat je je katjes dan? Ik heb een kat omdat ik het gezellig vind dat hij bij me is als ik thuis ben, dus gezellig in de woonkamer. Maar bij jou blijft er weinig over....
HBVisser schreef:Je kan twee katten niet opsluiten in een bench. Het zijn geen honden. Een kamer zou eventueel nog kunnen maar een bench is echt te klein. Er zijn vast mensen die dit doen en voor de mens is dit een fantastische oplossing maar voor de kat is het zeer onvriendelijk. Komt nog bij dat ze dan ook nog eens een gruwelijke hekel aan elkaar kunnen krijgen.
Katten zijn over het algemeen s'nachts toch meer actief dan honden. Je kan dit gedrag oplossen door ze geestelijk bezig te houden.