Kat speelt met dooie muis....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

poekie

Re: Kat speelt met dooie muis....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 00:20

Gweldig deze verhalen,ook ik heb een poes die zo haar waardering laat blijken en nu al 2x een muis en een keer een nog kevende kikker op mn bed serveerde (vol trots uiteraard)

sinds 1,5 jaar komen ze buiten hiervoor heb ik ze in de flat alleen binnen gehad dus ik hoopte dat ze niet goed zou jagen....helaas das t aard van t beestje.
Ook voor mij de doorslaggevende reden om vooral geen katteluikje te nemen hihi

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 09:16

net liep ik mijn kamer uit, ligt er een dood cadeautje voor mn deur Tong uitsteken Een muis dus xD wel nog helemaal heel gelukkig Tong uitsteken maar missch. heeft mn kat em mee naar binnen gesleept, voor mn kamer neer gelegd en niet naast mijn bed om me te besparen xD

Hij zat beneden, kom ik beneden, gaat ie lekker zitten mauwen xD
ben blij dat ie em niet heeft ontleed Tong uitstekenmisschien had ie geen trek Haha!
Hoop niet dat ie in huis zat want dat vind k wat minder idee Tong uitsteken Tijdje geleden liep er een levende muis door het huis Tong uitsteken die hebben we toen buiten gezet Lachen

Dit heeft mijn kat nog nooit gedaan trouwens in de 6,5 jaar dat we em hebben xDHeb ook nog heel weinig muizen gezien hier in de buurt. Maar misschien komt het ook omdat het huis van de buren al een tijd leeg staat (om te verhuren) Lachen

Gompie58

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 09:27

Op mijn oppasadres mocht ik altijd de half opgevreten muisjes onder mevrouw haar bed halen, want zij was er te vies van.......... Misselijk

Ben nu toch wel blij dat ik geen kat heb.................... Haha! Haha!

Mijn konijntjes kunnen er trouwens ook wat van.............. Tong uitsteken
die hadden schijnbaar geen zin in mee-eters, want er lag een dode muis in de ren............. Cool Cool

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:53

Nouja, die van jou vangt tenminste beesten. Onze Goof is daar meestal veel en veel te moe voor. Als 'ie eens wat vangt is het of prematuur (komt hij aanwaggelen met een nest roze, blinde babymuisjes in z'n waffel) of al in vergaande staat van ontbinding (dan heeft z'n partner in crime Poedel het een week eerder al gevangen en verstopt). En trots kijken dat 'ie dan doet! Om het vervolgens onder de eettafel neer te smijten, een paar happen Whiskas te nemen en dan weer lekker te gaan slapen. Dromenzz

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 20:29

oh heerlijk weer al die kattenverhalen, weer enorme momenten van herkenning en een grote smile op mn gezicht, het blijven toch zulke leuke beesten..... Knipoog

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 20:44

Mijn huiskatten leggen dooie spinnen op mijn hoofdkussen terwijl ik panisch ben voor alles wat kruipt.
De stalmuis vangt heeel veel dikke muizen. Die gaat ze het liefst voor je neus oppeuzelen. Even t kopje kraken en dan verdwijnt dat ding in 1 hap naar binnen. En je dan nasmakkend lief begroeten met n bloederige neus en tong.
Soms vind ik er 1 voor ons. Belonen en weggooien.
Toen de hond van de staleigenaar nog n pup was, nam ze telkens muizen voor het hondekind mee, zo schattig!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 14:35

Er zit bij ons achter buitenhok van konijnen een muizennestje waarschijnlijk Nagelbijten / Gniffelen kwamen net 3 muisjes achter vandaan opweg naar het voer in de ren , wat 1 vd konijnen om had gegooid uit het bakje Tong uitsteken Als ik bewoog waren ze net zo snel weer weg maar bleven ze op de loer Haha! zag telkens weer een snuitje komen Tong uitsteken
Gelukkig hebben we mn kat nog, maargoed.... denk niet dat die er veel mee doet Tong uitsteken

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 16:07

Niet met een kat maar met een hond.

Een hond bij mijn verzorgpaarden had eens een keer een rat gevonden.. Nors opkijken
Liep die heel blij achter mijn zus aan van,'kijk! Ik heb een rat gevonden!' . Mijn zus rende gillend weg en rende rondjes rond de trailer zodat die hond haar niet zou achtervolgen met die rat in haar bek... Misselijk Want die dacht,' Joepie! Spelen!!!' Cool En zij maar rondjes rennen.
Niemand deed iets (ik was achter het poortje gerend Nagelbijten / Gniffelen Huilen van het lachen ) . Ik dacht, ik probeer haar gewoon te pakken! (die hond) Maar toen kwam die naar mij toe, en dat zag er toch niet zo lekker uit... Vork
Toen kwam mij zus ook snel achter hetpoortje staan, en die hond legde die rat neer...
Snel die hond gepakt en de rat op de mesthoop (helemaal bovenop met wat mest eroverheen) gegooit...