Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nicci88 schreef:Ja omdat je weet dat het erbij hoort.
En dan ben je aan het schelde op dat beestje en dan kijk je zo'n pup in de ogen en ben je alles weer vergeten.
Tenminste ik wel.
Ik vond de puppy tijd echt heerlijk!
Pluizebolpum schreef:@simone_1986 : Werk jij bij die kittenopvang die in je onderschrift staat? Logisch dat je dan zo'n stuk neerpent als je telkens met de gevolgen van impulsaankopen en vermeerderij zit opgescheept...Ben het er overigens helemaal mee eens!
geerke schreef:je wilt niet weten wat hier op het platteland van frankrijk allemaal gebeurt met kittens...
lovelance schreef:Ik kan mij hier soms ook enorm druk over maken. Zo had mijn nicht ook een keer een opmerking dat het wel leuk zou zijn om 2 shetjes in de tuin te hebben voor de kinderen. Totaal geen paardenmensen.. Gelukkig was dit ook maar een opmerking en is het daarbij gebleven.. Maar dan zie je soms maar hoe gemakkelijk er over nagedacht wordt.
geerke schreef:je wilt niet weten wat hier op het platteland van frankrijk allemaal gebeurt met kittens...
Meetje22 schreef:Ik heb voor mijn eerste twee katten echt gekozen( nu 8 jaar oud).
De andere twee zijn bij ons gekomen omdat ze naar Dirk Onderwater zouden gaan.
We hebben ze in de eerste instantie in huis genomen om een ander baasje voor ze te zoeken maar ja,ze waren ( en zijn) wel erg lief.
Kinderen raakte al snel aan ze gehecht en voordat ik het doorhad hadden we ze al 3 maanden.
Heb het uiteindelijk op een accoordje kunnen gooien met mn man onder het motto dat ik ze mocht hebben voor mn verjaardag.
Kleine kanjers zijn inmiddels 4 jaar oud.
Als wij voor een huisdier kiezen of een dier toe gegooid krijgen houden wij het dier tot zn dood.
Ik wil al 2 jaar een herdershond maar heb er nog steeds geen een.
Ik wil er perse eentje met stamboom,afkomstig van een goede fokker,opgegroeid met katten en kinderen,kleurstelling moet goed zijn ( ontbreekt er nogal vaak aan),de ouders moeten in het bezit zijn van een vriendelijk,eerlijk,aanhankelijk,lichtelijk waaks karakter oftewel een pleaser. en het belangrijkste: de hond moet gezond zijn.
Ben me al een tijdje aan het orienteren o.a op marktplaats en zag gisteren sinds 2 jaar pas echt een nest die aan al mijn eisen voldoet.
Zit nu verschrikkelijk te twijfelen of ik die mensen zal bellen.
Heb de ruimte,het geld,de tijd en de liefde in huis,en ben bekend met de opvoeding van honden dus wat is dan het probleem?
Ik ga er nog maar eens goed over denken..................