Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NatassJa schreef:Ik zeg ook wel dat ze gelijk heeft. Vind ook wel dat ze bij elkaar horen. Maar er zijn zoveel konijnen die alleen leven en lang leven.. Die van mij heeft het ook 8 jaar volgehouden in zn "eentje". Op een parkiet en 2 cavia's na.. Als hij hele dagen alleen in zn hok zit. Ja dat is zielig.. Maar als ie genoeg liefde krijgt, genoeg ruimte krijgt om lekker zn rondje te doen, hebben ze ook vast een goed en gelukkig leventje..
NatassJa schreef:Is dat op mij gericht? Dat ik mn dier geen geluk gun??
Boktlid schreef:NatassJa schreef:Is dat op mij gericht? Dat ik mn dier geen geluk gun??
Meer ruimte ben je er niet door kwijt met 2 konijnen dus ja, ik denk dat het wel op jou van toepassing is.
Neem je voor het konijn een konijn of voor jezelf?
Is je antwoord voor het konijn moet je ook het ALLER beste willen voor je nijne en dat is oa een maatje...
NatassJa schreef:Dan kan je dat met alle dieren wel gaan zeggen.. Een paard? Nee moet je maar met zn 2en kopen (Staat wel bij anderen, maar voorbeeld) Een hond? Kan toch niet communiceren met een mens? Een kat? Precies hetzelfde.. Ik ben het er WEL mee eens dat een konijn een soortgenootje moet.. Ik zeg alleen dat als hij alleen leeft hij zichzelf ook wel vermaakt! Als er mensen zijn die bijvoorbeeld geen ruimte hebben voor 2 konijnen in de zin van een ren in de tuin? Een standaard konijnenhok is eigenlijk ook al niet groot genoeg.. Maar hij kan wel in huis lopen.. Stel dat je er dan 2 in 1 hok zou plaatsen, vind ik ook niet "fair".. Dan zitten ze in een hok van 1 meter lang en 40 cm hoog.. Met zn 2en..
Elma_ schreef:x_Marr : wat ben jij vreselijk vervelend je zin aan t doordauwen hier zeg! je heb het nu na 10 posts echt wel duidelijk gemaak hoe je er over denkt, je hoeft niet zo door te zagen dat werkt niet bevorderend voor het serieus nemen van je posts hoor!
en TS wat leuk dat je een konijntje neemt! Maak je wel foto''s? Ondakns die irri posts zijn er ook mensen die hem wel graag willen zien hoor
Volgens mij heb je nu je lijstje spullen wel klaar, en hartstikke leukdat ie in de tuin kan huppelen!
Elma_ schreef:x_Marr : wat ben jij vreselijk vervelend je zin aan t doordauwen hier zeg! je heb het nu na 10 posts echt wel duidelijk gemaak hoe je er over denkt, je hoeft niet zo door te zagen dat werkt niet bevorderend voor het serieus nemen van je posts hoor!
en TS wat leuk dat je een konijntje neemt! Maak je wel foto''s? Ondakns die irri posts zijn er ook mensen die hem wel graag willen zien hoor
Volgens mij heb je nu je lijstje spullen wel klaar, en hartstikke leukdat ie in de tuin kan huppelen!
avensis schreef:zaterdag konijntje kopen, waar allemaal aan denken?:
Toch niet omdat het bijna kerst is???![]()
![]()