Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Siervuurwerk, daar kan ik nog enigszins van genieten. Van mij zou er alleen tussen middernacht en een uurtje of 1 afgestoken mogen worden en dan mag het klaar zijn. Maar ja, die jochies en pubertjes hier in de buurt, zijn elk jaar al ruim voor die tijd bezig natuurlijk. Ben elk jaar weer verbaasd over pubers er hier in de buurt eigenlijk wonen, want dan zie je ze tenminste weer eens buiten rondlopen.
izzy1985 schreef:Zonde dat het op die manier moest. Waarom hebben ze haar niet met een prikje laten slapen?
Chiqa schreef:izzy1985 schreef:Zonde dat het op die manier moest. Waarom hebben ze haar niet met een prikje laten slapen?
Nee want ze is 13 jaar en had al 3 narcoses dit jaar gehad vandaar day we aan dat pilletje dachten, geen goed idee dus.
izzy1985 schreef:Kymalin schreef:Trouwens.... Een paar jaar geleden had ik het bange hondje ook Advocaat gegeven en hij had niet alles opgegeten, de andere hond heeft toen snel alles opgegeten met als gevolg; de niet bange hond knetterdronken. Hij sprong tegen de verwarming aan omdat hij naar buiten wilde kijken; en klapte zo achterover. Toen we hem later uitlieten en hij z'n poot optilde om te piesen viel ie om
. Hij zal de volgende dag wel hoofdpijn en dorst hebben gehad
Sorry, maar je gaat je hond toch geen advocaat geven...
't Is niet echt goed (
) maar chocola geven of rozijnen is veel erger. Ik geef het ook nooit, maar snap wel dat ze het voor een keertje deed, anders is die hond doodsbang, dat is echt beroerd om te zien 
(schijnt te werken, ben niet zo van dat soort vage dingen eigenlijks)
Ik begrijp mijn hond erg goed wat dat betreft 
Yamcha schreef:Ah, vandaar dat het zo goed werkt
29% alcohol!!!!! Daar kan geen advocaatje tegenop!
Kymalin schreef:Yamcha schreef:Ah, vandaar dat het zo goed werkt
29% alcohol!!!!! Daar kan geen advocaatje tegenop!

izzy1985 schreef:Sorry, maar je gaat je hond toch geen advocaat geven...
Moet er natuurlijk geen hele fles in stoppen he.
Yamcha schreef:Nee dûh, dat krijgen ze nooit uitgepoept
smiley's te plaatsen vind ik een beetje overdreven
.
maar totaal niet bang 
Ik vond de
smilie ook over the top.
en leg er een deken in .
.