Hondendraagtassen waar?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Diaz

Re: Hondendraagtassen waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 01:13

Dreeetje schreef:
Je verstopt je honden gewoon he in je buggy Haha!

hihi, nee hoor, de appie weet het Lachen doe het niet stiekem, het word uiteindelijk hun boete namelijk Knipoog

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 01:14

Was grapje hoor Knipoog

Kunnen hun er een boete door krijgen jo? Dat wist ik niet ..

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 01:15

volgensmij wel toch, dat voetselenwarenautoriteitding Lachen

En ik vind verkouden kinderen in een supermarkt erger Tong uitsteken

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 01:16

Klijntjuh schreef:
Dreeetje schreef:
Je verstopt je honden gewoon he in je buggy Haha!

hihi, nee hoor, de appie weet het Lachen doe het niet stiekem, het word uiteindelijk hun boete namelijk Knipoog

nou dat vind ik dus persoonlijk niet kunnen
het zijn JOUW honden dus JOUW verantwoordelijkheid en tevens weet je van het verbod af en toch neem je ze mee Sigaar
tis maar goed dat ik die chef bij de appie dan niet ben, bij mij had je er echt niet ingekomen
als ik jou toelaat moet iedereen toegelaten worden

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 01:18

ben ik blij dat je niet de chef bent van de appie bij mij, de aldi en konmar bij mijn vorige huis Lachen
En kleine hondjes zijn bij ons wel vaker in de supermarkt, puppy's in een jas bijv.
grote honden staan buiten:)

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 01:22

Klinkt logisch jou honden jou verantwoordelijkheid..

Vergelijkbaar met in de kroeg, jij rookt dus jou verantwoordelijkheid, maar helaas de boete is voor de kroegbaas.

Aangezien die de regeltjes moeten handhaven net als in een supermarkt..
Raar maar wel waar..

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 01:28

Dreeetje schreef:

Vergelijkbaar met in de kroeg, jij rookt dus jou verantwoordelijkheid, maar helaas de boete is voor de kroegbaas.

Raar maar wel waar..

nou steek jij bij je baas op de werkvloer maar eens een peuk op dan , kijken wie de dupe word Vork

klijntjuh
je wil niet vergeleken worden met de "meelopers" waar Lima het over heeft
verklaard waarom jij de dingen hebt zoals je hebt
maar je stopt je hond wel in een modern trainingspakje Verward (waar je intresse in toonde hier op bokt,bij toeval gezien overigens)

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 01:31

als er een goede baas is ben ik er de dupe van en wordt ik er uit gezet .. klopt ! Maar wie heeft die verantwoording Knipoog

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 01:36

Dreeetje schreef:
als er een goede baas is ben ik er de dupe van en wordt ik er uit gezet .. klopt ! Maar wie heeft die verantwoording Knipoog

je baas maar jij ook

je kan als volwassen mens toch zelf wel een beetje veranwtoording dragen en gezond verstand gebruiken?
tjee Scheve mond

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 01:39

naadje24 schreef:
Dreeetje schreef:

je baas maar jij ook

je kan als volwassen mens toch zelf wel een beetje veranwtoording dragen en gezond verstand gebruiken?
tjee Scheve mond

Ja natuurlijk, ik zal ook niet gaan roken in de kroeg of op mijn werk.
Maar het ging erom wie er de verantwoordelijkheid heeft. Als ik wil riskeren iets op het spel te zetten moet ik dat doen, dat is mijn verantwoording, maar een boete is niet mijn verantwoordelijkheid evenmin als in de winkel, werk of waar dan ook.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 01:43

toch blijf ik het ronduit asociaal vinden
het weten dat het niet mag en het toch doen
getuigd niet van normen en waarden...
maargoed dat is mijn mening

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 01:48

naadje24 schreef:

Dat is ook mijn mening naadje24, zou ook niet dingen gaan doen die gewoon niet mogen.
Maar daarin zie je wel hoe krom bepaalde dingen zijn geregeld hier in nederland.
Jij doet iets wat niet mag maar hoeft geen verantwoordelijkheid te nemen, das eigenlijk van de zotte maar dus wel waarheid!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 01:52

Dreeetje schreef:
naadje24 schreef:

Dat is ook mijn mening naadje24, zou ook niet dingen gaan doen die gewoon niet mogen.
Maar daarin zie je wel hoe krom bepaalde dingen zijn geregeld hier in nederland.
Jij doet iets wat niet mag maar hoeft geen verantwoordelijkheid te nemen, das eigenlijk van de zotte maar dus wel waarheid!

ja maar om die stomme regel van NL ging het me dus niet om'
het ging mij meer op het feit dat hier een bokker is die dus blijkbaar die normen en waarde niet bezit

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 01:52

Dreeetje schreef:

Weet je wat pas krom is? Als je een Duitse Dog in zo'n buggy propt en de AH inrijdt word je wel uitgezet.

Ik vind het triest dat mensen met kleine rassen misbruik maken van het feit dat ze gedoogd worden in sommige supermarkten. Ze geven niet alleen de kleine rassen een slechte naam maar de hele hondenwereld.

Honden horen niet in supermarkten. En een hond in een buggy is nog steeds geen baby maar nog steeds een hond.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 01:55

ThePast03: amen!

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 02:04

x_Sannee schreef:
Niet te duur

Ik zie een rode draad.....

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 08:54

naadje24 schreef:
Dreeetje schreef:

ja maar om die stomme regel van NL ging het me dus niet om'
het ging mij meer op het feit dat hier een bokker is die dus blijkbaar die normen en waarde niet bezit

Nee het ging om wie de verantwoordelijkheid eigenlijk heeft. Knipoog

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 08:56

ThePast03 schreef:
Dreeetje schreef:

Weet je wat pas krom is? Als je een Duitse Dog in zo'n buggy propt en de AH inrijdt word je wel uitgezet.

Ik vind het triest dat mensen met kleine rassen misbruik maken van het feit dat ze gedoogd worden in sommige supermarkten. Ze geven niet alleen de kleine rassen een slechte naam maar de hele hondenwereld.

Honden horen niet in supermarkten. En een hond in een buggy is nog steeds geen baby maar nog steeds een hond.

Hoezo heb je dat eens geprobeerd dan met een duitse dog? Clown

Over dik gedrukt stukje, plaats nu niet iedereen met een klein hondje in een hokje.. Ik houd er niet van in een hokje gezet te worden alleen omdat ik een klein hondje heb.

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 11:06

x_Sannee schreef:
omg wat kunnen jullie verschrikkelijk banketstaaf doen zeg jullie zoeken echt werkelijk overal zoiets achter!
Ten eerste is het een pup die hoeft toch geen afstanden af te leggen?
En in de stad terwijl niemand haar haast ziet omdat ze zo klein is en dan rondlaten wandelen aan de riem vind ik ook niet wat? Dan is ze binnen de kortste keren plat. Ze loopt ook heus wel aan de riem. En dat is veel warmer. En als je haar de hele tijd op de arm mee moet sjouwen vind ik ook niet wat. En dat zal ze ook niet altijd willen. (al wil ze bijna altijd wel op de arm)

Nouja denk gewoon lekker wat jullie willen Knipoog

Gelukkig zeg je even later dat je alleen nog achter het huis met haar loopt. Dat lijkt me ook beter. Als ze nog zo klein is en haar inentingen nog niet gehad heeft, kun je haar sowieso beter thuislaten. Vraag me ook af hoeveel plezier je een hond doet met naar de stad gaan.
Als je echt einden gaat wandelen is een tas misschien wel handig voor als ze het niet meer volhoudt, maar in situaties waarin het lastig is om een hond bij je te hebben, zou ik ervoor kiezen haar thuis te laten. Het is tenslotte een hond he?! Koe

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 12:45

naadje24 schreef:
Dreeetje schreef:

Raar maar wel waar..

nou steek jij bij je baas op de werkvloer maar eens een peuk op dan , kijken wie de dupe word Vork

klijntjuh
je wil niet vergeleken worden met de "meelopers" waar Lima het over heeft
verklaard waarom jij de dingen hebt zoals je hebt
maar je stopt je hond wel in een modern trainingspakje Verward (waar je intresse in toonde hier op bokt,bij toeval gezien overigens)

Ja.. klopt, ventje heeft last van hernia's.. o'ja! Tong uitsteken
Weet je hoe fijn die pakjes hem zitten! Het loopt over zijn hele rug, en zijn super soepel.
En waarom zou het niet leuk mogen? Knipoog Als jij kon kiezen tussen een dekje voor je paard die effen zwart is, of met een leuk borduursel of kleurtje ga je toch ook voor het kleurtje Knipoog

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 12:51

naadje24 schreef:

Sorry???

Doordat ik van de alberthein bij ons de winkel in mag met mijn GESLOTEN buggy heb ik geen normen en waarden?

Dit vind ik niet kunnen! Sorry hoor.. maar het is echt een beetje laag om zo over iemand te besluiten dat diegene geen normen en waarden bezit.

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 12:56

Zo en zo is de discussie wat krom.. Ik dacht een discussie over "wie is er verantwoordelijk" te hebben, maar geloof niet dat het zo begrepen is, of er moest gelijk gehaald worden en er wordt over normen en waarden plotseling gesproken .. euhh vreemd?

Toch blijft het feit dat we ons allemaal eens niet aan de regeltjes houden, als jij met je hondjes getolereerd wordt in de winkel tsja waarom niet. Ik persoonlijk zie er niks kwaads in..

Maar als je nu bv iemand gaat mishandelen vind ik getuigen van geen normen en waarden hebben Duivel
Maar dan pak ik wel een erg zwaar voorbeeld.. Cool

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:12

ja precies..

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:34

Dreeetje schreef:
als jij met je hondjes getolereerd wordt in de winkel tsja waarom niet. Ik persoonlijk zie er niks kwaads in..

Omdat er simpelweg geen honden in een supermarkt mogen, lijkt me toch reden genoeg om het niet te doen ook al wordt het bij kleine honden gedoogd in sommige supermarkten.

Gaas houdt geen haren tegen en al helemaal geen huidschilfers. Niet bepaald fris en al helemaal niet fijn voor mensen die allergisch zijn voor honden.

Mensen met grote honden zouden er niet eens over nadenken om hun hond mee naar binnen te nemen. Sinds de tijd dat kleine honden als baby's/barbiepoppen worden behandeld is er een groep die het blijkbaar de normaalste zaak van de wereld vinden om hun hond mee de supermarkt in te nemen.
Gut de hond zou even een uurtje thuis moeten blijven omdat je naar de supermarkt gaat.

Ga lekker met je hond(en) naar het bos, hebben ze veel meer aan dan als een baby/barbiepop in een wagentje door de supermarkt te worden gereden. En het is een stuk hondwaardiger.

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:36

eh, ging het niet over hondendraagtassen? Ik geloof dat jullie een beetje doordraven.
Maar goed, mensen met kleine hondjes nemen ze inderdaad vaak overal mee naar binnen ondanks roodomrande stickers met een grote streep door een hondenafbeelding (dat is een verbodsbord). Merk dat zelf ook wel op mijn werk (bieb), maar daar moet het personeel dan gewoon iets van zeggen, het verbod geldt voor alle maten hondjes. Persoonlijk zou ik het niet durven om met een hond in zo'n geval naar binnen te gaan, of je hem nu met het blote oog wel of niet kunt zien (ben nu eenmaal erg braaf).