Dreeetje schreef:Je verstopt je honden gewoon he in je buggy
hihi, nee hoor, de appie weet het

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dreeetje schreef:Je verstopt je honden gewoon he in je buggy
Klijntjuh schreef:Dreeetje schreef:Je verstopt je honden gewoon he in je buggy
hihi, nee hoor, de appie weet hetdoe het niet stiekem, het word uiteindelijk hun boete namelijk
Dreeetje schreef:Klinkt logisch jou honden jou verantwoordelijkheid..
Vergelijkbaar met in de kroeg, jij rookt dus jou verantwoordelijkheid, maar helaas de boete is voor de kroegbaas.
Aangezien die de regeltjes moeten handhaven net als in een supermarkt..
Raar maar wel waar..
Dreeetje schreef:als er een goede baas is ben ik er de dupe van en wordt ik er uit gezet .. klopt ! Maar wie heeft die verantwoording
naadje24 schreef:Dreeetje schreef:als er een goede baas is ben ik er de dupe van en wordt ik er uit gezet .. klopt ! Maar wie heeft die verantwoording
je baas maar jij ook
je kan als volwassen mens toch zelf wel een beetje veranwtoording dragen en gezond verstand gebruiken?
tjee
naadje24 schreef:toch blijf ik het ronduit asociaal vinden
het weten dat het niet mag en het toch doen
getuigd niet van normen en waarden...
maargoed dat is mijn mening
Dreeetje schreef:naadje24 schreef:toch blijf ik het ronduit asociaal vinden
het weten dat het niet mag en het toch doen
getuigd niet van normen en waarden...
maargoed dat is mijn mening
Dat is ook mijn mening naadje24, zou ook niet dingen gaan doen die gewoon niet mogen.
Maar daarin zie je wel hoe krom bepaalde dingen zijn geregeld hier in nederland.
Jij doet iets wat niet mag maar hoeft geen verantwoordelijkheid te nemen, das eigenlijk van de zotte maar dus wel waarheid!
Dreeetje schreef:Dat is ook mijn mening naadje24, zou ook niet dingen gaan doen die gewoon niet mogen.
Maar daarin zie je wel hoe krom bepaalde dingen zijn geregeld hier in nederland.
Jij doet iets wat niet mag maar hoeft geen verantwoordelijkheid te nemen, das eigenlijk van de zotte maar dus wel waarheid!
x_Sannee schreef:Niet te duur
naadje24 schreef:Dreeetje schreef:Dat is ook mijn mening naadje24, zou ook niet dingen gaan doen die gewoon niet mogen.
ja maar om die stomme regel van NL ging het me dus niet om'
het ging mij meer op het feit dat hier een bokker is die dus blijkbaar die normen en waarde niet bezit
ThePast03 schreef:Dreeetje schreef:Dat is ook mijn mening naadje24, zou ook niet dingen gaan doen die gewoon niet mogen.
Weet je wat pas krom is? Als je een Duitse Dog in zo'n buggy propt en de AH inrijdt word je wel uitgezet.
Ik vind het triest dat mensen met kleine rassen misbruik maken van het feit dat ze gedoogd worden in sommige supermarkten. Ze geven niet alleen de kleine rassen een slechte naam maar de hele hondenwereld.
Honden horen niet in supermarkten. En een hond in een buggy is nog steeds geen baby maar nog steeds een hond.
x_Sannee schreef:omg wat kunnen jullie verschrikkelijk banketstaaf doen zeg jullie zoeken echt werkelijk overal zoiets achter!
Ten eerste is het een pup die hoeft toch geen afstanden af te leggen?
En in de stad terwijl niemand haar haast ziet omdat ze zo klein is en dan rondlaten wandelen aan de riem vind ik ook niet wat? Dan is ze binnen de kortste keren plat. Ze loopt ook heus wel aan de riem. En dat is veel warmer. En als je haar de hele tijd op de arm mee moet sjouwen vind ik ook niet wat. En dat zal ze ook niet altijd willen. (al wil ze bijna altijd wel op de arm)
Nouja denk gewoon lekker wat jullie willen
naadje24 schreef:Dreeetje schreef:Klinkt logisch jou honden jou verantwoordelijkheid..
Vergelijkbaar met in de kroeg, jij rookt dus jou verantwoordelijkheid, maar helaas de boete is voor de kroegbaas.
Aangezien die de regeltjes moeten handhaven net als in een supermarkt..
Raar maar wel waar..
nou steek jij bij je baas op de werkvloer maar eens een peuk op dan , kijken wie de dupe word
klijntjuh
je wil niet vergeleken worden met de "meelopers" waar Lima het over heeft
verklaard waarom jij de dingen hebt zoals je hebt
maar je stopt je hond wel in een modern trainingspakje(waar je intresse in toonde hier op bokt,bij toeval gezien overigens)
naadje24 schreef:het ging mij meer op het feit dat hier een bokker is die dus blijkbaar die normen en waarde niet bezit
Dreeetje schreef:als jij met je hondjes getolereerd wordt in de winkel tsja waarom niet. Ik persoonlijk zie er niks kwaads in..