Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
yv0nnuh schreef:Waarscchijnlijk is het een tumor inderdaad, hamsters zijn hier erg gevoelig voor. Ik zou zeggen toch maar even naar de dierenarts om als waarschijnlijk diagnose te krijgen dat ze moet worden ingeslapen! Aangzien veel dierenartsen niet veel verstand van hamsters hebben zou ik toch eerst kijken of de huisarts in jou buurt er verstand van heeft.
daNiielle_ schreef:Volgens mij is hij nu wel overleden, want ik heb hem al 2 dagen niet gezien.
Klinkt weer erg dieronvriendelijk, maar zo bedoel ik het echt niet.
daNiielle_ schreef:Volgens mij is hij nu wel overleden, want ik heb hem al 2 dagen niet gezien.
Klinkt weer erg dieronvriendelijk, maar zo bedoel ik het echt niet.
co2 schreef:Een watje met Ether op de neus houden doet ook wonderen... klinkt hard maar alles beter dan dat beest zo laten lopen lijkt mij.
Joscaa schreef:'Ah joh, tis maar klein beestje, dat voelt toch niks. Als het nou een hond of paard was ... '
Zwerte schreef:co2 schreef:Een watje met Ether op de neus houden doet ook wonderen... klinkt hard maar alles beter dan dat beest zo laten lopen lijkt mij.
Of een hamer op de kop... alles liever dan zo door laten lopen!
co2 schreef:Een watje met Ether is wel even iets anders dan een hamer op zijn kop.. doet niet veel anders dan een spuitje van de DA.
Joscaa schreef:Danielle, vind ik wel. Als jij wel ''wat beters te doen hebt '' ipv voor je 'geliefde' (bij jouw wssl. niet) diertje te zorgen. Geef hem dan aan een kindje wat hem wel leuk vind, en wel de moeite neemt om te kijken waar hij zich uithangt.
Vergelijk het astjeblieft niet met een bultje op je hand, maar een ranzig tumor wat je oor UIT komt groeien van BINNENUIT, ofwel; binnen in zit het ook al, nou fijn. Ga er maar lekker mee rond rennen, benieuwd hoe snel jij bij de HA op de stoep staat![]()
Veel plezier met het laten leiden van je arme beestje wat niet zelf naar de DA kan gaan.
Zwerte schreef:Klopt maar dat nog liever dan zo laten lijden. Hamer is ook errug snel maar minder prettig dan ether idd.