Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Juul schreef:Vind het best grof dat mensen hier 'stiekem om moeten lachen'.. Het is natuurlijk helemaal niet om te lachen.. Katje is op een vervelende manier om 't leven gekomen en die man zal zich altijd dr rot over blijven voelen. Heel grappig.
Juul schreef:Ja maar denk heus wel dat die mensen ook wel weten hoe zielig het is..
Op funniest home videos zie je vaak bijv. ook kids die een beste smakkert maken.. automatisch schiet ik wel eens in de lach om de manier waarop.. waarna ik vaak wel denk van aaaah dat was gewoon echt vet zielug![]()
![]()
![]()
*ben vast niet de enige die dit heeft?*
ManonR_ schreef:Als je de deur van je wasmachine altijd dicht doet gaat ie stinken.
Rana schreef:en ik vind het aandacht trekkerij...
crossmonster schreef:Ik snap ook niet dat mensen hier grapjes om kunnen maken, evenmin dat die man naar de krant is gestapt.
Ik vind het een domme actie, en dat hij er achteraf zo over praat, hij zou zich moeten schamen.
En mensen die dit vergelijken met een kind die een smakkerd maakt !!! De kat overleefde dit grapje niet, dus ik vind er niks, maar dan ook niks grappigs aan !.
crossmonster schreef:En mensen die dit vergelijken met een kind die een smakkerd maakt !!! De kat overleefde dit grapje niet, dus ik vind er niks, maar dan ook niks grappigs aan !.
Rana schreef:En dan belt ie de telegraaf.... de kwalbal
Nimmy schreef:Rana schreef:En dan belt ie de telegraaf.... de kwalbal
Ben t hier wel mee eens,
Ken ook wel mensen waarbij dit gebeurt is en zo te lezen ben ik niet de enige, om dan meteen de krant te gaan bellen...
saroanda schreef:Wat vreselijkarme poes, die zal de vreselijkste minuten van zijn leven hebben moeten doormaken in die wasmachine. Misschien ben ik dan wel een freak, maar ik controleer heel vaak waar mijn katten zijn. Ik ga niet de deur uit voordat ik ze allebei even heb gezien. Ik ga niet naar bed voordat ik weet waar ze zijn. En ik hou dus ook de wasmachine altijd dicht en controleer dus goed wat er in zit zodra het deurtje dichtgaat.