'Doe ik een keer de was, vermoord ik de kat'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: 'Doe ik een keer de was, vermoord ik de kat'

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 14:41

Vind het best grof dat mensen hier 'stiekem om moeten lachen'.. Het is natuurlijk helemaal niet om te lachen.. Katje is op een vervelende manier om 't leven gekomen en die man zal zich altijd dr rot over blijven voelen. Heel grappig. Rolleyes

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 14:50

Juul schreef:
Vind het best grof dat mensen hier 'stiekem om moeten lachen'.. Het is natuurlijk helemaal niet om te lachen.. Katje is op een vervelende manier om 't leven gekomen en die man zal zich altijd dr rot over blijven voelen. Heel grappig. Rolleyes

Ja maar denk heus wel dat die mensen ook wel weten hoe zielig het is..
Op funniest home videos zie je vaak bijv. ook kids die een beste smakkert maken.. automatisch schiet ik wel eens in de lach om de manier waarop.. waarna ik vaak wel denk van aaaah dat was gewoon echt vet zielug Verdrietig Bloos Bloos Bloos

*ben vast niet de enige die dit heeft?*

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 14:53

Arme poes... daarom hebben wij ook geen katten thuis... Moeder-de-vrouw zal wel geschrokken zijn zeg...

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 15:41

Juul schreef:
Ja maar denk heus wel dat die mensen ook wel weten hoe zielig het is..
Op funniest home videos zie je vaak bijv. ook kids die een beste smakkert maken.. automatisch schiet ik wel eens in de lach om de manier waarop.. waarna ik vaak wel denk van aaaah dat was gewoon echt vet zielug Verdrietig Bloos Bloos Bloos

*ben vast niet de enige die dit heeft?*

Ja dat heb ik ook, en vooral bij die ouders die dan niet eens naar de kinderen toe gaan, maar gewoon blijven filmen! Schandalig.
Maar aan de andere kant moet je er toch ook wel weer om lachen, maar dat is puur omdat je vaak zelf ook weet hoe het voelt als je valt haha Clown
Beetje offtopic dit Bloos

spekkiejnfu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 16:55

ManonR_ schreef:
Als je de deur van je wasmachine altijd dicht doet gaat ie stinken.

Die van ons stinkt écht niet hoor? We doen alleen wel een uurtje het deurtje open na de was heeft gedraaid.

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 16:58

dit gebeurt echt heel vaak hoor! dus ik vind niet dat die man dr iets aan kan doen soms merken mensen het optijd maar soms dus ook niet......

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 17:01

Gaan katten wel vaker mee in de wasmachine?
waarom is er dan nu een heel artikel over?

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 17:05

Dit is niet om te lachen maar vader verteld het wel met een beetje humor.
Overigens is hier ook weleens een kat in de was meegedraaid.
Ook de wasmachine even open laten staan met waspoeder pakken en hop daar ging ons jonge katje.
Mazzel was dat ik toevallig nog bij de wasmachine stond met de eerste draaien en een hoop gebonk hoorde.
Zelfde geld liep ik als altijd meteen weg en had ik het nooit gehoord.
Kat heeft er behalve wat schrik en misselijkheid niks aan over gehouden.

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 21:45

Wat een titel. ROFL
Wel jammer van de kat. Verdrietig Die man voelt zich waarschijnlijk heel rot nu.
Mannen nooit de was laten doen. Huilen van het lachen

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 21:47

dit heb ik ook eens gehad, gelukkig kwam ik er snel achter toen ik merkte dat de kat kwijt was, (kroop wel vaker in de wasmaschine, maar had niet gekeken) Hij was schoon Clown , maar leefde nog.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 21:48

Ah, wat sneu. Verdrietig
Ik werk op het dierenasiel op Bonaire, dus ze zouden zo een gratis kat mogen uitzoeken Lachen

Die mannen ook altijd, daarom zit bij ons altijd het deurtje dicht Clown

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 21:51

Wat vreselijk Verdrietig arme poes, die zal de vreselijkste minuten van zijn leven hebben moeten doormaken in die wasmachine. Misschien ben ik dan wel een freak, maar ik controleer heel vaak waar mijn katten zijn. Ik ga niet de deur uit voordat ik ze allebei even heb gezien. Ik ga niet naar bed voordat ik weet waar ze zijn. En ik hou dus ook de wasmachine altijd dicht en controleer dus goed wat er in zit zodra het deurtje dichtgaat.

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 00:46

Wat sneu...

Luckystory

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 00:56

Ja, het gebeurt vaak.

Mijn moeder heeft onze kat ook eens gewassen,... dood.
Ik was toen een jaar of 6 en ma zei dat de kat ziek was geweest.
Ben er nu 22 en vorig jaar, zei ze langs haar neus weg 'Dat Minouch mee in de was was geweest'
Shock Bloos!
Nooit geweten, maar nu voorgoed een kindertijd-trauma Clown

Bamm__Bamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 01:03

arme kat.
ben geen katten mens maar dit gun je geen 1 dier.
rip.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 17:56

Ik snap ook niet dat mensen hier grapjes om kunnen maken, evenmin dat die man naar de krant is gestapt.

Ik vind het een domme actie, en dat hij er achteraf zo over praat, hij zou zich moeten schamen.

En mensen die dit vergelijken met een kind die een smakkerd maakt !!! De kat overleefde dit grapje niet, dus ik vind er niks, maar dan ook niks grappigs aan !.

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 00:04

Misschien is de man zelf niet naar de krant gestapt. Niet oordelen over dingen waarvan je de waarheid niet weet.
Aan de andere kant, als we dit soort dingen alleen maar zouden verzwijgen, letten mensen er ook niet op! Het schut mensen weer even wakker.
Waar ik dan wel van walg is dat telegraaf met een opmerking komt; Hoe dan nu met die vlek (oid)? Alsof dat het ergste is!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 00:17

Rana schreef:
en ik vind het aandacht trekkerij...

als ik voor me zie hoe dat beestje verzopen en rondgedraaid word in een ton met water draait me hele maag om Scheve mond
ik kan zo niet meer slapen nu...
*neemt der poezels bij zich en gaat der bed in*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 11:42

crossmonster schreef:
Ik snap ook niet dat mensen hier grapjes om kunnen maken, evenmin dat die man naar de krant is gestapt.

Ik vind het een domme actie, en dat hij er achteraf zo over praat, hij zou zich moeten schamen.

En mensen die dit vergelijken met een kind die een smakkerd maakt !!! De kat overleefde dit grapje niet, dus ik vind er niks, maar dan ook niks grappigs aan !.

Helemaal mee eens..

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 11:45

Nou, uhh als ik de was doe kijk ik ook niet of er toevallig een kat in zit hoor (oke die heb ik niet, maar als ik hem nog wel had zou ik ook niet kijken) het is gewoon een stom ongeluk. Arme kat, want het is geen fijne dood..

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 12:21

crossmonster schreef:

Lezen is ook een vak....
Ik gaf alleen aan dat ikzelf wel es in de lach schiet bij een filmpje op tv, waarna ik me dan bedenk van sjee dat was ècht heel erg zielig gewoon Verdrietig

Ik vind het erg sneu voor die kat, maar imo kon de man er niks aan doen... in mijn naaste omgeving is het ook wel es gebeurd en geloof mij dat was tranen met tuiten.
Denk echt niet dat die man erbij heeft staan lachen, al wordt het wel met een vleugje humor geschreven.
Afgezien van wat de man heeft gezegd wordt er vaak genoeg verdraaid in kranten Lips are sealed en wie zegt dat de man er zelf heengegaan is...

Barvrouwke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 12:31

Rana schreef:
En dan belt ie de telegraaf.... de kwalbal

Of zie het als een waarschuwing voor de mensen die hiervan nog niet op de hoogte waren,
waardoor meer mensen hun wasapparatuur controleren voordat ze hem aanzetten en zo dierenleed weten te voorkomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 12:32

Nimmy schreef:
Rana schreef:
En dan belt ie de telegraaf.... de kwalbal

Ben t hier wel mee eens,

Ken ook wel mensen waarbij dit gebeurt is en zo te lezen ben ik niet de enige, om dan meteen de krant te gaan bellen Verward...

Maar als ze de krant niet hadden gebeld, hadden wij het er nu niet over gehad en waren er een hoop Bokkers minder die er wel even door gaan nadenken. "oliebol, dit had mij ook kunnen overkomen, in de toekomst de wasmachine gaan checken dus" had er dan niet in gezeten. Denk dat het best nuttig is dat zoiets af en toe (hoeft niet dagelijks natuurlijk) in het nieuws komt.

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 23:25

saroanda schreef:
Wat vreselijk Verdrietig arme poes, die zal de vreselijkste minuten van zijn leven hebben moeten doormaken in die wasmachine. Misschien ben ik dan wel een freak, maar ik controleer heel vaak waar mijn katten zijn. Ik ga niet de deur uit voordat ik ze allebei even heb gezien. Ik ga niet naar bed voordat ik weet waar ze zijn. En ik hou dus ook de wasmachine altijd dicht en controleer dus goed wat er in zit zodra het deurtje dichtgaat.

Ik controleer ook zo'n beetje 3 keer per dag waar ze zijn. Savonds ga ik niet slapen voor ze binnen zijn. Ik controleer dus ook altijd even of er geen kat in zit. Zou t mezelf echt never nooit niet vergeven...

SuperSuup

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 02:00

heeft mijn oma vroeger ook een keer gehad, maar die was er gelukkig nog op tijd bij want ze hoorde rare geluiden Nagelbijten / Gniffelen Beestje heeft er niks aan over gehouden gelukkig, sindsdien heeft ze altijd de wasmachine gecontroleerd.