Ik heb geshowd met mijn Ca de Bou (NL en BE Kamp.)

Eind dit jaar begin volgend jaar komt er een nieuw teefje bij waarmee weer geshowd gaat worden. In de tussentijd show ik de hond van familie een Eng. Bulldog.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Aranel schreef:Myra87 schreef:Ja dan zou ik ook naar Alkmaar gaan hoor!Wordt het eerste showtje van Ajana, ze is dan bijna 6 maanden
Leuk! Ik hoop echt dat we erheen gaan! Met welk ras ga jij showen?
Ik hoop zó dat Bijou daar haar eerste CAC haalt!! (dat krijg je toch als je BOB bent?)
Farinca schreef:Ik ga naar Leiden maar deze keer alleen om te kijken.
Ik heb geshowd met mijn Ca de Bou (NL en BE Kamp.)
http://i22.photobucket.com/albums/b339/ ... ano003.jpg
Eind dit jaar begin volgend jaar komt er een nieuw teefje bij waarmee weer geshowd gaat worden. In de tussentijd show ik de hond van familie een Eng. Bulldog.
http://i22.photobucket.com/albums/b339/ ... 08_049.jpg
Aranel schreef:Myra87 schreef:Ja dan zou ik ook naar Alkmaar gaan hoor!Wordt het eerste showtje van Ajana, ze is dan bijna 6 maanden
Leuk! Ik hoop echt dat we erheen gaan! Met welk ras ga jij showen?
Ik hoop zó dat Bijou daar haar eerste CAC haalt!! (dat krijg je toch als je BOB bent?)
swiffer schreef:Heel netjes! Gefeliciteerd! Ik heb zelf nu geleerd om niet al te hoog in te zetten (hoewel ik wel nogal "beledigd" ben met een ongeplaatste U of zelfs een ZG met dit teefje. Haal eigenlijk ook standaard een Utje gelukkig). Ik ging er bijvoorbeeld vanuit dat ik haar "wel NJK zou krijgen", maar opeens waren er veel jeugdteven en bleek dit toch niet zo vanzelfsprekend. Dus nu maar gewoon "zien wat het geeft", voorkomt teleurstellingen en te hoge druk. Voor mezelf en voor mijn hondje...
Maltezers zijn er meestal tussen de 8-20.
Aranel schreef:Ja de cavaliers zijn goed vertegenwoordigd altijd
Ik heb al gezien dat er in leeuwarden 136 meedoenDus daar schrijf ik me maar niet in, dan is de kans op beste teef echt mini mini klein
Op de vorige show (Zutphen) waren er 33
kohtje schreef:Aranel schreef:Ja de cavaliers zijn goed vertegenwoordigd altijd
Ik heb al gezien dat er in leeuwarden 136 meedoenDus daar schrijf ik me maar niet in, dan is de kans op beste teef echt mini mini klein
136? kan het me niet voorstellen, alleen op de clubmatch zie je er zo veel.
kohtje schreef:Aranel schreef:Ja de cavaliers zijn goed vertegenwoordigd altijd
136? kan het me niet voorstellen, alleen op de clubmatch zie je er zo veel.
Aranel schreef:Dat is het FCI nr. Inschrijfaantal kan nog niet bekend zijn, sluitdatum is 7 maartkohtje schreef:136? kan het me niet voorstellen, alleen op de clubmatch zie je er zo veel.
Nee is echt zo!
Mevr. L. Zake (LV): Bichon frisé (215), Bolognezer (196), Cavalier King Charles Spaniel (136), Coton de Tuléar (283), Epagneul nain continental, Papillon (77), Epagneul nain continental, Phalène (77), Griffon belge (81), Griffon bruxellois (80), Havanezer (250), King Charles Spaniel (128), Kromfohrländer (192), Leeuwhondje (233), Pekingees (207), Petit Brabançon (82), Russian Toy, korthaar (352), Russian Toy, langhaar (352)
Dit is van 2009. Zoals je ziet heeft de cavalier niet eens de meeste inschrijvingen.