Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nijn schreef:En geen lange vacht is meer i.v.m. de haren
Ik ben licht allergisch voor honden (toch een hond dan? ja heb ook altijd een kat gehad en ik weet wat de gevolgen zijn) en merk dat ik bij lang harige honden er meer last van heb dan kort harige.
Citaat:Over de boerboel, prachtige hond alleen schijnen deze een late en lange pubertijd te hebben waarin ze zeer angstig en wantrouwend kunnen zijn.
Ik weet eerlijk gezegd niet goed wat ik daar van moet vinden
snowdon schreef:En wat voor ras was deze hond dan?
vwb die allergie o.i.d... wat denk je van een Labradoodle?
tantjeuh schreef:Rhodesian Ridgeback! Ik ben tot over mijn oren verliefd op het ras...
rockwitch schreef:MEIDEN!!! Hier een berichtje uit roemenie.
... Toen liep(hinkte) daar een hele leuke witte hond met een bruin masker om zijn ogen (hij heet nu Zorro) Die gelijk naar me toe kwam. We hebben hem wat brokken gegeven. Hij is superlief en had dus een gebroken poot. Toen Claudiu ons kwam halen hebben we hem gelukkig mee kunnen nemen en hebben we hem naar de kliniek gebracht. Ik heb gezegd dat ik alles ga vergoeden wat er moet gebeuren, en ik wil hem straks als hij er weer bovenop is, graag in NL herplaatsen. Ik wil heel graag dat deze hond een goed thuis krijgt, want hij is super superlief. Hij wilde al gelijk kusjes geven enzo.
Hij is ongeveer iets boven de kniehoog, wit met bruine vlekken om zijn ogen en op zijn oren. Een reu, die ik hier laat castreren, beetje langer haar, maar vreselijk lief.
Zodra ik thuis ben ga ik natuurlijk foto's plaatsen. Dus voor de liefhebbers