Soms weet men er niks vanaf,ziet een mager paard,en belt maar.
Bovendien denk ik niet dat de DB naar een kalfje gaat kijken, lúllig gezegd,dat is productievee,daarvoor zijn de eisen vaak heel anders dan voor de gezeldschapsdieren...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Tivoli_ schreef:Precies Detour!
Soms weet men er niks vanaf,ziet een mager paard,en belt maar.
Bovendien denk ik niet dat de DB naar een kalfje gaat kijken, lúllig gezegd,dat is productievee,daarvoor zijn de eisen vaak heel anders dan voor de gezeldschapsdieren...
Germatje schreef:Nou schijnbaar was er niks dramatisch aan hand, anders had ze allang alweer op internet gehangen.
Ik vind het trouwens erg hoe er hier over veehouders gedacht word. 99% van de veehouders is erg begaan met hun dieren; het is hun broodwinning. En daarmee zijn het geen liefdadigheidsinstellingen, dus inderdaad wordt er wat 'harder' met de dieren om gegaan.
Dus geen oude dag voorziening zoals mensen met paarden (soms in den treure..) doen.
DNIEZE schreef:hallo
nou we hebben aan nog meer mensen raad gevraagt en ook aan mensen die die boer kennen..
Beaux schreef:Wat is daar nou roddelen aan. De definitie van roddelen is kwaadspreken en dat gebeurd volgens mij niet. Die boer is kennelijk niet zo'n gezelligerd want niemand durft ernaartoe!