Foto?
2. Ik heb de vissen gewoon in een bak. De bak is 40 bij 35 is dat groot genoeg?
ja
3. In de bak heb ik 1 plant. Is dat wel genoeg?
ik zou er 2 doen..!
4. In de bak heb ik steentjes. Maar niet genoeg om heel de bal mee te bedeken is dat erg? (zo ja waarom?)
Ik heb het idee dat de visjes dat leuker vinden, én daar kan je de plantjes in doen begraven zodat ze beter blijven staan
5. Hebben mijn vissen genoeg schuilplekken? Ik heb er ook nog een soort vaas achtig iets in van aardwerk waar ze in kunnen.
Vissen hoeven niet te schuilen, in de kom horen ze veilig te zijn
6. Ik heb de guppy's er gewoon bij in veel mensen zeggen dat dit niet gaat maar naar mijn idee gaat die heel goed. Ze jagen niet op elkaar.
Kan wel hoor..
7. Sinds vandaag zijn de vissen heel veel lucht aan het happen aan de bovenkant van de bak zeg maar waarom doen ze dit en is dit wel goed? En wat kan ik daar aan doen?
Niet goed! Dat betekent te weinig zuurstof! Als je er water in doet (vissen even in een andere bak) moet je de bak (zonder vissen) in de douche ztten, leeggooien, en nieuw water in spuiten, van best hoog, zo komt er heel zuurstof in

8. Waarom mag je de bak niet in 1 keer verschonen? Omdat ze dan gaan luchthappen?
Tuurlijk mag dat wel! maar dan moet je de vissen in de andere bak doen, de halve bak verschonen heeft geen zin,van vies naar half vies is alsnog vies

9. Hoe kan ik het best de bak verschonen? En hoe vaak moet hij verschoond worden?
Zie vraag 7! Ong. eens per 4 weken..?
10. Ik twijfel heel veel of de tempratuur van het water wel goed is. De één zegt dit de ander zegt dat. Mijn vissen staan op mijn kamer en hebben geen thermostaat. Ik weet niet hoe warm het op mijn kamer is maar is het nou wel of niet warm genoeg?
Je kan het beste proberen om het water net zo koud/warm te laten zijn als het vorige water, als je het te koud/warm doet kunnen ze voor lange tijd in shock raken!
11. Hoe lang gaat mijn plantje mee?
DIe van mij gaat al 2 jaar me