Het is inderdaad een gewaagd vergelijking, nu ben ik niet zo dat ik ga temmen oid, maar goed.
Ja, een illegale moet zich aan de regels houden inderdaad, en anders worden ze ook Nederland uitgezet. Je zegt het zo mooi, maar tegelijk ben je tegen illegale honden in beslag nemen. Ik snap je vergelijking maar het zegt mij niets, het veranderd mijn mening heus niet. (Ondanks je zo hard mogelijk probeert te zijn

)
Maar leg eens uit, wat wil je nu precies bereiken met je handtekeingen? Dat het hele wet gewoon weggaat? Dat alleen lieve pits en stafs in Nederland mogen blijven?

Vertel..
@Griebels; Waarom zouden de lieve honden mogen blijven? Waarom kan men niet snappen dat die honden illegaal zijn en er een grote kans bestaat dat ze afgepakt worden, en af worden gemaakt? Dus omdat mensen tegen de wet in gaan, moet Nederland dit maar door de vingers zien en de 'lieve' hondjes maar ff uitzonderen? Nee, dat gaat de eigenaar die
wel zn hond heeft moeten inleveren
zeker begrijppen. Je kan nu eenmaal geen enkel hond als 100% betrouwbaar stempelen. Er kan zoveel voor een hond veranderen in zo weinig tijd, of zo weinig moeite.
Ik ben aangevallen en gebeten door een hond omdat hij mij aanzag als een jongen die hem bijna elke dag met stenen bekogelde en naar hem ging schreeuwen. Hij bezorgde de krant en de hond hoorde hem dus elke ochtend langs komen, en dan begon het gezeik weer. Ik bezorgde een tijdje de krant, ik kom op een ochtend langs en hond sprong zo over het hek heen en hing in mn been. Zoiets is niet te plannen, en ook moeilijk te voorkomen. Dit kan elke hond gebeuren, JA, dit was ook zeker geen pit of Staf, maar hoe kun je nu zeggen dat een specifieke pit of staf NIET aggressief is? Terwijl elke hond zoiets als boven genoemde kan hebben, je kan dus geen ENKELE hond als 100% NIET aggressief stempelen.