Beer speelt het liefst met zijn autoband...hij mag het niet zo vaak want hij gaat dan helemaal los ten nadele van zijn tandjes....
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar een knuffel die groot is dient dus als kussen 

Ze zijn vaak veel te moe als we thuiskomen om nog te spelen
Die staat ook hoog op het lijstje voor SS (maar dan de andere kleur. Ik heb groen en er is nog een oranje). 

)
! Arya vind er wat van dat ze niet mag helpen en/of stiekem mee kan snoepen - al heeft ze een koekje gehad tussendoor dus waarom ze meent te klagen weet ik niet hoor
- en ligt me nu vanaf een afstandje heel zielig door de bench tralies door - waar ze zelf voor kiest want 't ding staat altijd open - in de gaten te houden en haar judgemental vibes mijn kant op te sturen #RuffLife.
Dan krijgt hij zijn gekke 5 minuten en rend hij door heel het huis ermee.
Electriciteitskabels en van die toestanden
VillaNeusjes schreef:Waarmee speelt jullie hond het allerliefst? Samen met jou of in zijn eentje, alles mag!
Fiet speelt maar met 1 knuffeltje en dat is een aapje van IKEA. Ze kreeg m bij aankomst op schiphol en speelt en frutst er mee als ze heel er content is . We hebben een
Hoax speelt met zon beetje alles dat hij te pakken kan krijgen. Maar favoriet zijn ballen, in elk voorraad en ik pak soms de volleybal mee, dat is prima te dor

Hij kan zich er prima alleen mee vermaken, maar samen is ook altijd leuk. Soms komt 'ie even wat brengen en daagt hij mij uit tot meespelen. Maar net wat zijn bui is 

Dat gaan we vanaf 30 oktober ontdekken 

gefeliciteerd met jullie nieuwe gezinslid
(had die graag ook willen volgen als volwassen hond).
Als het speeltje ook nog kraakt is het helemaal feest.
En auto rijden, als pup moest ze altijd spugen dat is gelukkig wel over maar ze zal het nooit leuk gaan vinden.