Het menneke is moe

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
prugelpiet schreef:Ooh TS wat ziet ze er goed uit
Sannie, wat een onwijs leuke kitten
Hier ook 3 monsters hoor...
2 grote joekels en een kleinterrorprinsesje.
Alleen gaat het niet meer helemaal soepel tussen de 3 musketiers, dus we zoeken nog een oplossing. Ik wil er geen een weg moeten doen
Balou_k schreef:Hier gaat het gelukkig wel super met 3 poezen.
soloro schreef:Ik heb er thuisthuis 1, ook altijd maar 1 gehad. Maar zodra ik afgestudeerd ben, eigen huisje heb (en dus geen studentenhuis meer) komen er absoluut 2 katten! Wel uit het asiel. Maar dat duurt nog even helaas.
lor1_1984 schreef:Soloro, als die kat zo bang is zou ik hem tijdens je verjaardag even in een aparte ruimte zetten met kattenbak, voer, water en iets om te krabben.
Evt kleedje/mandje erbij en speeltjes.
Dan heeft de kat meer rust en hoef jij je minder zorgen te maken over stress.
En tussendoor kun je evt af en toe erbij gaan zitten of aandacht geven, al is het maar een paar minuutjes.
soloro schreef:Mijn kat uit het asiel is werkelijk overal bang voor. Staat al te trillen als de bel gaat, of hij vreemde stemmen hoort. Zo sneu. Ik ben aankomende week jarig en krijg zaterdag bezoek.. gaat hij niet leuk vinden. Als we bv. 1 iemand op bezoek hebben dan komt hij na 2 uurtjes even heel voorzichtig om het hoekje kijken, hoe stiller diegene zit hoe meer hij dan durft. Maar 1 onverwachte beweging en hij is weer weg.
Marcella schreef:Nu hopen dat de kater ook raak geschoten heeft.![]()
Mijn dame is voor nu beledigt had net iemand op bezoek en kat achter de bank.Gaat nog wat worden met mijn verjaardag.
soloro schreef:lor1_1984 schreef:Soloro, als die kat zo bang is zou ik hem tijdens je verjaardag even in een aparte ruimte zetten met kattenbak, voer, water en iets om te krabben.
Evt kleedje/mandje erbij en speeltjes.
Dan heeft de kat meer rust en hoef jij je minder zorgen te maken over stress.
En tussendoor kun je evt af en toe erbij gaan zitten of aandacht geven, al is het maar een paar minuutjes.
Hij redt zich gelukkig prima zolang hij naar boven kanHij kan sowieso niet tegen dichte deuren, dan flipt ie hem dus apart zetten in een andere kamer is geen optie. Enige ruimte waar hij wel dichte deuren verdraagt is de huiskamer, waar hij tevens s nachts ook slaapt (met een dichte deur naar de gang
![]()
). Zitten flink wat trauma's in denk ik. Dus met visite kan hij het hele huis door. Ivm spugen willen we hem eigenlijk niet alleen boven hebben. Alleen met verjaardagen enzo of met visite mag hij wel alleen naar boven.