Ik zou nog eens bellen en vragen naar de leiding(?) Iig iemand die hoger staat dan een random medewerker.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dorine92 schreef:Tot daar toe zit het asiel ook niet fout. Alleen het stukje "en de rekening van deze actie is voor u" heb ik problemen mee.
Citaat:Wat ik ga doen als het asiel niet terugmailt weet ik nog niet.
Citaat:Oh wacht.. dat weet ik inmiddels wel. Dat heeft Nessa net verteld namelijk. Ik wacht tot het asiel de kat op knietjes komt brengen
Nessa schreef:maar in dit geval is het: hoe langer het duurt hoe duurder het wordt.
Normaal gesproken wordt er na 2-3 dagen een kat geënt en ontwormt.
want wat doe je dan? als ze je hem echt niet meegeven zonder te betalen?
kosten lopen alleen maar op zo.
bruintje123 schreef:Erg dom als ze deze kosten gaan maken als een dier een eigenaar heeft.
Voor het asiel dus ook goedkoper het dier weer zonder kosten mee te geven.
Want een oudere schuwe kat plaatsen gaat bijna zeker niet lukken.
Nessa schreef:maar in dit geval is het: hoe langer het duurt hoe duurder het wordt.
Normaal gesproken wordt er na 2-3 dagen een kat geënt en ontwormt.
want wat doe je dan? als ze je hem echt niet meegeven zonder te betalen?
kosten lopen alleen maar op zo.
Qerty schreef:bruintje123 schreef:Erg dom als ze deze kosten gaan maken als een dier een eigenaar heeft.
Voor het asiel dus ook goedkoper het dier weer zonder kosten mee te geven.
Want een oudere schuwe kat plaatsen gaat bijna zeker niet lukken.
Maar zo lang TS daar niet heen gaat om haar kat te halen kunnen ze deze toch ook niet meegeven?
Ze zullen echt niet stoppen met voeren zolang het beest daar nog zit.
IMJ schreef:Bruintje.. het is geen fout.. zegt TS zelf ook.
De buurt kende de kat niet, de buren hebben hem juist aangegeven.
soloro schreef:Qerty schreef:Voor mij staat niet vast dat het asiel degene is die de kat heeft gevangen.
De dierenambulance vangt de katten, asielen zelf over het algemeen niet. Tenzij het om een actie gaat, dan helpt het asiel vaak wel mee hoewel dit per regio ook weer anders is.