SAKKIA schreef:anneliesdj schreef:Maar wat ik me toch afvraag, is het niet een optie dat ze na behandeling bij de gedragsdeskundige weer terug komt bij je zusje? In overleg, met uitleg ed, of wil je zusje dat echt niet meer?
Dit vraag ik me ook al de hele tijd af en ik heb het ook al een keer in het topic gevraagd.
Ik kan me zo voorstellen dat als de gedragsdeskundige de kat weer een beetje op de rit heeft en ze je zusje handvaten aanreikt hoe om te gaan met de kat en uitlegt waarom de reactie was zoals deze was de kans op herhaling klein is. Ik snap dat het vertrouwen nu weg is, maar dat kan ook weer opgebouwd worden.
Maar misschien ben ik anders daarin. Ik zou alles op alles gezet hebben om de band tussen mij en de kat te herstellen en haar zelf terug in huis te nemen.
Waarom is dat, vanuit het belang van de kat geredeneerd, een betere optie? Wat maakt dat je denkt dat de kat dan beter af is?
. Simba is voor mijn zusje niet geschikt, mede door haar lastige verleden, doordat ze geen stabiel huis kan geven (verhuizen) en doordat mijn zusje Simba nooit meer gaat vertrouwen. daar worden ze beide echt niet beter van.
dan veranderen ze ook in wilde tijgers en moet ik ook echt handschoenen aantrekken. De koude rillingen lopen over mijn lijf als ik aan jullie verhaal denk...
. Mijn zusje is gister wel weer terug geweest bij de chirurg omdat ze haar linker wijsvinger en duim nog steeds niet helemaal kan buigen (geeft een drukkend gevoel aan de bovenkant van haar vinger/duim). Dit moet ze de komende tijd aankijken.